פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב במשך שנתיים לאחר שבקשתי להתנתק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בחו"ל, ולפני שנתיים קניתי סים עם תוכנית data ב99 ש"ח לחודש, למשך זמן שהותי בארץ.
ביקשתי להתנתק מאורנג' לפני חזרתי לחו"ל, ואף שלחתי בקשה דרך נתק (www.netek.co.il), למקרה שאורנג' ישכחו לנתק אותי.
חזרתי לארץ לאחר שנתיים, ולהפתעתי אורנג' המשיכו לחייב את בעלת החשבון (אישה מבוגרת בת 86) במשך שנתיים, למרות שנעשה 0% שימוש ב-data, ולמרות בקשתי להתנתק.
כשהלכתי לאורנג' וביקשתי לקבל את כספייה בחזרה, אמרו לי ליצור קשר עם פניות הציבור.
כספי סוג הנזק :
כסף חזרה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יוסף גוילי - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 23.06.14 שוחחת עם מר כהן והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה