פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר סמסונכ גלקסי 4S נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
זבוטינסקי 72 פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתטאיך 25/6/14 נתתי מכשיר מאחריות מ12/7/13 לתיקון בגלל בעיית סוללה. המכשיר חזר עם סוללה לא תקינה (שוב) ובעיה חדשה (שלא היתה לפני התיקון)- המסך מרצד בעת הקרנת סרטים. נתתי את המכשיר לתיקון והמכשיר חזר לאחר עדכון התוכנה שוב עם הבעיה של מסך מרצד (הסוללה הוחלפה).
הם טענו שמדובר בתוכנה, שוב נתתי את המכשיר לתיקון. שוב חזר עם אותה בעיה למרות שהודעתי למנהלת השירות במקום שזאת בעיה חוזרת ולמרות שאמרתי להם על סמך מידע שקבלתי אצל היצרן סמסונג שמדובר בבעית חומרה.
פניתי לנציגת קבילות הציבור באורנג' במייל - היא התקשרה אלי ולאחר שראתה שאני כבר לא לקוח אורנג' אמרה שזאת בעיה ותחזור אלי.
עד היום לא חזרו אלי (עברו 6 ימים).
שאלתי האם כדאי לפנות לסמסונג לקבל הצעת מיחר לתיקון (הבדיקה עולה 90 שקל) ולחזור לאורנג'?
לתקן את טלפון בסמסונג ולתבוע את אורנג'?
מדובר במכשיר יקר שהשיפור בו הפך להיות מוגבל עקב חוסר האפשרות לצפות בסרטים מכל סוג.
תיקון המכשיר או קבלת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי גווילי - מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 31072014 שוחחתי עם הלקוח והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה