הונאת צרכנים בנושא אינטרנט "ללא הגבלה" בסלולר |
נושא התלונה: |
ליברמן ברק |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח של אורנג' בעל 2 קווים מזה 16 שנים. לפני מס' חודשים עקב עלייה בשימוש וניצול מקסימלי של חבילות האינטרנט שהוגדרו בניידים, שידרגתי ב-2 קווי הסלולר שלי את חבילות האינטרנט לחבילות UNLIMITED, אינטרנט ללא הגבלת נפח כפי שהוסבר לי.
כבר בשיחה עם הנציג הובהר לי שמעל שימוש בנפח מסוים אקבל הודעה על האטה בקצב האינטרנט (האינטרנט בלתי ניתן לשימוש במצב זה) אך שאם זה קורה שלא אדאג, אתקשר לנציג אורנג' והוא יסדר את זה במקום.
אתמול התקשרתי לאורנג' עקב הודעה על "האטה בקצב האינטרנט" ונאמר לי ע"י הנציגה שדיברתי איתה שהיא מסדרת את זה ושבעוד 10 דקות אכבה ואדליק את המכשיר וזה יסתדר. עשיתי כפי שאמרה, אך שום דבר לא השתנה.
בשיחה עם נציג נוסף היום, נאמר לי שאין באמת דרך לסדר את זה, שהנציגה טעתה, ולמעשה מרגע שעברתי איזשהו נפח שימוש מסוים, תהיה האטה באינטרנט ואין דרך לסדר את זה ועלי לחכות עד שתתחיל תקופת חשבונית חדשה.
קודם כל מדובר כאן בעוגמת נפש בלתי נסבלת מכך שאין לי אפשרות להשתמש באינטרנט בסלולר (נזק לעבודה השוטפת בעסק). וכן גם אין אפשרות לסדר זאת באופן מיידי אלא עלי לחכות לתום תקופת החשבונית.
הדבר המקומם עוד יותר זה שאורנג' מבצעת הונאת צרכנים !
מדוע חברת אורנג' קוראת לחבילה "ללא הגבלה" כאשר באופן מובהק מדובר בחבילה מוגבלת ביותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על כל תשלומי האינטרנט בכל תקופת ה-"אינטרנט ללא הגבלה" ותיקון הונאת הצרכנים ע"י מתן חבילה אמיתית ללא הגבלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|