פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת צרכנים בנושא אינטרנט "ללא הגבלה" בסלולר נושא התלונה:
ליברמן ברק שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של אורנג' בעל 2 קווים מזה 16 שנים. לפני מס' חודשים עקב עלייה בשימוש וניצול מקסימלי של חבילות האינטרנט שהוגדרו בניידים, שידרגתי ב-2 קווי הסלולר שלי את חבילות האינטרנט לחבילות UNLIMITED, אינטרנט ללא הגבלת נפח כפי שהוסבר לי.
כבר בשיחה עם הנציג הובהר לי שמעל שימוש בנפח מסוים אקבל הודעה על האטה בקצב האינטרנט (האינטרנט בלתי ניתן לשימוש במצב זה) אך שאם זה קורה שלא אדאג, אתקשר לנציג אורנג' והוא יסדר את זה במקום.
אתמול התקשרתי לאורנג' עקב הודעה על "האטה בקצב האינטרנט" ונאמר לי ע"י הנציגה שדיברתי איתה שהיא מסדרת את זה ושבעוד 10 דקות אכבה ואדליק את המכשיר וזה יסתדר. עשיתי כפי שאמרה, אך שום דבר לא השתנה.
בשיחה עם נציג נוסף היום, נאמר לי שאין באמת דרך לסדר את זה, שהנציגה טעתה, ולמעשה מרגע שעברתי איזשהו נפח שימוש מסוים, תהיה האטה באינטרנט ואין דרך לסדר את זה ועלי לחכות עד שתתחיל תקופת חשבונית חדשה.

קודם כל מדובר כאן בעוגמת נפש בלתי נסבלת מכך שאין לי אפשרות להשתמש באינטרנט בסלולר (נזק לעבודה השוטפת בעסק). וכן גם אין אפשרות לסדר זאת באופן מיידי אלא עלי לחכות לתום תקופת החשבונית.

הדבר המקומם עוד יותר זה שאורנג' מבצעת הונאת צרכנים !
מדוע חברת אורנג' קוראת לחבילה "ללא הגבלה" כאשר באופן מובהק מדובר בחבילה מוגבלת ביותר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על כל תשלומי האינטרנט בכל תקופת ה-"אינטרנט ללא הגבלה" ותיקון הונאת הצרכנים ע"י מתן חבילה אמיתית ללא הגבלה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 110914 שוחחתי עם מר ליברמן והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה