פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' - חיוב מופרז במשך חודשים ואי החזר כספי, סיפור שלא נגמר!!! נושא התלונה:
בנצור אילנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מוקד שרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

היינו לקוחות של אורנג' משנת 2012 במסלול ל-3 קווי פלאפון במחיר של 280 ש"ח. בסביבות יולי 2014 קיבלתי הצעה מחברת פלאפון לחבילה ל-4 קווים במחיר 200 ש"ח. ב-30/7/14 דיבר בעלי עם נציג שרות של אורנג' בשם ויקטור וקיבל ממנו הצעה זהה - 200 ש"ח ל-4 קווים. בעלי ביקש מהנציג לבטל את אחד הקווים ולעשות 2 מספרים עוקבים לשני הילדים. במקום לבטל קו אחד ולחייב אותנו ב-200 ש"ח, אורנג' השאירו את הקו הישן והוסיפו לנו עוד 2, לפי כך התחלנו לשלם על 5 קווים את הסכומים הבאים: (הו"ק מהבנק הבנינלאומי אילת)
21/8/14 - 372.5 ש"ח
19/9/14 - 291.79 ש"ח
21/10/14 = 309.30 ש"ח
תוך כדי החיובים המוגזמים האלו נעשו אינספור שיחות למוקד עם בקשה לטפל בגביה מוגזמת ולהחזיר כספים. במוקד אכן ראו חיוב על 5 קווים, אך טענו שהחיוב של 19/9 כולל בתוכו החזר של כ-200 ש"ח, ובמקור החשבונית הוצעה על 500 ש"ח!!! למה??? לא קיבלנו הסבר הגיוני. כל פעם שהתקשרנו נאלצנו להסביר את כל הסיפור מהתחלה, אף נציג לא נתן פיתרון למרות שראה בבירור שעדיין אנו מחוייבים על 5 קווים.
באחת משיחות האחרונות דרשנו לדבר עם מנהלת, לאחר וויכוח ארוך וחוסר רצון מובהק לעזור, הועברנו לאחראית בשם יאנה אשר הבטיחה לטפל בבעיה ולחזור אלינו מיידית! מיותר לציין שלא יאנה ולא נציג אחר לא חזרו אלינו. צילצלנו שוב כמה פעמים לבקש שיחזרו, אף אחד לא חזר אלינו. ובסוף חודש 10/14 החלטתי לבטל את הוראת הקבע בבנק, שלא יחייבו אותי שוב כמה שבא להם . עברנו לחברת הוט מובייל.
אך אורנג' לא ויתרו והמשיכו לנסות לחייב אותנו בסכום מוזר של 9.96 ש"ח אשר הוחזר להם עקב ביטול הו"ק בתאריכים 18/11 ו-24/11.
התקשרתי למוקד לשלם את ה-9.96 בכרטיס אשראי כי חששתי שיתבעו אותי על החזרי חיוב. אך ראו הפלא - אורנג' המשיכה לנסות לחייב אותי עדיין בכל חודש מספר פעמים בחודש - ב-28/11, 30/11, 7/12, 12/12, 18/12 ו-24/12, כאשר בפעמיים האחרונות חזר לפתע פתאום הסכום הבדיוני של 9.96 + 0.06 ש"ח שניסו לחייב אותי במשך כל הזמן.
אני מבקשת שתעזרו לי לקבל את כספי חזרה - 400 ש"ח + 600 ש"ח על כל הטירטור, עצבים, אין ספור טלפונים והמתנות, אין ספור הסברים וחוסר טיפול ויחס סביר, חוסר נכונות לעזור, חוסר טיפול ופשוט עוגמת נפש שנמאס! תודה רבה מראש.
אילנה ויניב ***
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 400 + 600 על עוגמת נפש על טרטור, כל הטלפונים , עצבים ובזבוז זמן +הפסקה מיידית של נסיונות חוזרים לגביה בבנק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה שיריזלי - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

ביום 11.01.2015 שוחחנו עם מר בנצור והוסברו לו פני הדברים.

בברכה,
תגובה:
.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה