פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 14,000 ש"ח על פחות מ-100 דקות שיחה בחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר שאני מנסה כבר מספר חודשים לקבל תשובה מאורנג' החלטתי לכתוב כאן מכתב תלונה, כי אורנג' מבטיחים לי כל יום לחזור אליי עם תשובות ורק מתחמקים לאחר שגנבו ממני סכום מאוד גדול.
בקיץ הייתי בחו"ל ולמיטב זכרוני עשיתי חבילה לחו"ל דרך את האינטרנט בשדה התעופה. אני זוכר את זה בודעות, אורנג' טוענים שלא עשיתי והתקשרו אליי לחו"ל כבר כשבוע להגיד לי שמנתקים אותי מיידי אם לא אשלם להם 14,000 ש"ח על כ-100 דקות שיחה והודעות SMS שעשיתי בקפריסין. לא הייתה לי ברירה והסכמתי לשלם כדי לא להישאר מנותק בארץ זרה בלי טלפון. עכשיו למרות שאני לקוח של אורנג' 16 שנה ויש לי 5 קווים עסקיים אצלהם, הם מתחמקים מאחריות ומציעים לי פיצוי מצחיק של 5% על סכום אסטרונומי זה, איפה מערכות הבקרה שלהם, איך יכול להגיע סכום כזה גדול על כמה עשרות הודעות ודקות שיחה??? פשוט גניבה לאור יום ואני מתכוון להגיש תביע לבית משפט על כך. אף אחד גם לא נותן לי תשובות ודברתי כבר עם עשרות נציגות בחודשים האחרונים, רק מבטיחים לחזור אליי עם הצעת פיצוי וזיכוי.
בזבוז זמן בעשרות שיחות סוג הנזק :
החזר מיידי של כל הסכום ופיצוי על עוגמת הנפש ללקוח וותיק ונעמן שלכם שמעבד כל סבלנות!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה