פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסבר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
את מכשיר האייפון שלי רכשתי באורנג', לאחר שנתיים מסך האייפון שלי נשבר וידעתי שיש לי ביטוח למכשיר ויצרתי עמם קשר על מנת לברר כמה יעלה לי השתתפות עצמית, הנציג מסר לי שאין לי ביטוח ואני לא משלמת עבור ביטוח, אני יודעת שבמשך 24 חודש יורד לי חיוב מאורנג' של 35 ש"ח באמצעות כרטיס האשראי והייתי בטוחה שזה בגין ביטוח, אציין כי הקו שלי שייך ל 012 מובייל (חברת בת שלהם) כך שזה לא בגין קו, כאשר שאלתי את הנציג בגין מה מורידים לי סכום של 35 ש"ח כל חודש הוא לא ידע לענות לי שזה מאוד הלחיץ אותי איך לא רשום בגין מה גובים ממני כסף? ובנוסף גם לא חזר אליי שביקש לבדוק על מה מדובר... ככה שלושה ימים אני רודפת אחריי שירות לקוחות ומחלקה פיננסית לברר מה פשר החיוב אם לא מדובר בביטוח של המכשיר... עד היום לא חזרו אליי , אודה לעזרתכם
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 31032015 שוחחנו עם הלקוח והוסברו ו פני הדברים.

בברכה
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה