פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שונה מבהסכם נושא התלונה:
סובוטין אלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר 2015 הצטרפתי למבצע של חברת אורנג', אשר יועד לעובדי חברת מגדל ביטוח. במסגרת המבצע הוצע לשלם 49 ש"ח עבור כל קו (עד שני קוים) ולקבל שירותי ספק אינטרנט ביתי ב- 10 ש"ח לחודש, כאשר תנאי התוכנית ישארו ללא שינוי במשך 3 שנים מרגע ההצטרפות. לא היה אמור לחול תשלום על כרטיסי הסים המסגרת החבילה. כעבור כחודש ימים, העברתי בעלות על אחד הקוים, לטובת הארגון בו אני עובד, כדי שהקו ישמש אותי לצורכי עבודה. לפני ביצוע העברת בעלות, ביקשתי לוודא מה גובה התשלום הנוכחי, נדהמתי לגלות כי חוייבתי בגין כרטיסי סים. לאחר בירור הנושא מול מוקד השרות, בוצע זיכוי של חיוב היתר.
כעבור מספר חודשים, ולאחר שלא קיבלתי ולו חשבונית אחת, בתאריך 7.5.15 פניתי טלפונית למוקד שרות כדי לברר מהו גובה תשלום חודשי. אחת מנציגות המוקד מסרה כי גובה התשלום עומד על 59 ש"ח לחודש. כשהסבתי את תשומת ליבה של הנציגה לעובדה שפרטי התוכנית, אליה הצטרפתי, מציינים במפורש תשלום חודשי של 49 ש"ח, היא מסרה כי התכנית כבר לא קיימת, לכן גובה התשלום הינו גבוה יותר. כל המאמצים להסביר, שהסכום הנ"ל שונה מבהסכם, לא העלו דבר.
בשלב הזה החלטתי כי, אבדוק גם את חיוב בגין ספק האינטרנט הביתי. נציגת מוקד האינטרנט מסרה כי אני מחוייב בתשלום חודשי בגובה 49 ש"ח, ולא 10 ש"ח כפי שסוכם. לאחר ניסיונות ומאמצים רבים, להבין מדוע התשלום השתנה, הרמתי ידיים. כל ההסברים של הנציגה נעו סביב נושאים שעניינם במערכות מידע השונות של חברת אורנג', נושאים שלי כלקוח אינם ברורים ושקופים. בנוסף ציינתי כי לא קיבלתי שום חשבונית מהחברה, אך נאמר לי שהחברה שולחת אותם באופן סדיר.
מובן מאליו שכלקוח אני מרגיש מאוכזב ומרומה, אך כיוון שסך הנזק הכספי מגיע לכ-100 ש"ח, מעדיף לעבור לחברה הגונה יותר.

בברכה,
********
כספי סוג הנזק :
החזר כל חיובי היתר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה - פניות הציבור orange שם ותפקיד:
שלום רב,

בשיחתנו עם מר וגב' סובטיין, הוסברו להם פני הדברים.

בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה