פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול נושא התלונה:
הלון רונזה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מדוכן שירות בגראנד קניון מכשיר INFINITY .
במהלך הזמן היו בו תקלות מרובות בשמע .
המכשיר נמסר מספר פעמים למעבדה לצורך תיקון , לבסוף היה צורך בהחלפת מכשיר למכשיר אחר כיוון שאי אפשר היה לטפל בתקלה .
למרות שלדעתי האישית החברה הייתה צריכה לקחת אחריות על המכשיר ולטפל בתקלה כיוון שלא מדובר בתקלה מסובכת בנוסף כי רכשתי את המכשיר מהחברה בשביל שתהיה לי עליו אחריות ובנוסף אני משלמת דמי ביטוח כל חודש .
לא ניתן מענה בנוסף והחברה התנערה מהפתרון ולא נתנה ברירה אחרת .
לאחר שהתייאשתי , רכשתי מכשיר נוסף מהחברה בסכום של 4800 ש"ח, המכישר הכי חדש שהיה iphone6plus .
במשך שנה לא היו לי בעיות במכשיר כמובן שגם על מכשיר זה עשיתי ביטוח ושילמתי כל חודש דמי ביטוח .
לאחר שנה , נהייתה לי בעיה בטאצ של המכשיר ופניתי לחברה ונציג השירות הסביר לי כי מדובר בתקלה ידועה של המכשיר והמכשיר נשלח למעבדה לבדיקה .
לאחר כשבוע התקשרו אלי מהמרכז שירות והוסבר לי כי אין אפשרות לטפל בבעיה ויש להוסיף 1300 בנוסף לסכום שכבר שילמתי עבור המכשיר ולהחליף למכשיר חדש .
פניתי מספר פעמים לשירות לקוחות וביקשתי מנהל , נציגים אליהם הגעתי הסבירו לי כי אין מקום למנהל וכי עלי לפנות למרכז שירות להמשך טיפול .

אשמח לעזרתכם בנושא .
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון תקלה או החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה