פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על עסקה שבוטלה ואי החזרת תשלומים שנגבו בטעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/8/15 ביצעתי עסקה טלפונית עם חברת אורנג' על רכישת ארבעה מכשירים לאחר שלושה ימים בטלתי את העסקה באמצעות שיחת טלפון לשרות לקוחות. למרות שהביטול התקבל ולא קבלתי את המכשירים החברה חייבה אותי על העסקה. לאחר טרטורים רבים בשיחות למרכז שרות לקוחות והבטחות שיבדקו ויחזרו אלי שלא התממשו. בתאריך 8/11/15 שוחחתי עם יעל מנהלת צוות סמיילי שאישרה בפני שאכן היתה טעות ואני אזוכה, בפועל הייתי צריך להתקשר עוד מספר פעמים ורק בחודש ה12 2015 התחילו לזכות אותי אך לא על כל ארבעת המכשירים אלא רק על שלושה נכון להיום ה17/3/2015 אני עדין במרדף טלפוני אחריהם עם הבטחות "שהנושא בטיפול ותוך שבעה ימי עסקים אתה תזוכה" או "נחזור אליך תוך יום" ולא נראה לי שסיפור עגום זה יגמר מהר ובטח לא לשביעות רצוני. הרגשתי שהם מחכים שאני אתייאש.
כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה, מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
לקוח טופל בנושא תגובה:
ביטול עסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה