פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

סיפור מתחיל ב 27.06.2016 (יום שני) ניגשתי לנקודת שירות בפרטנר לשים את הנייד שלי לתיקון ונאמר לי לחזור ביום רביעי אחרי השעה 12 וכך עשיתי, לאחר המתנה של חצי שעה הועילו אנשי השירות להתייחס אלי ומיד אחרי שאני מקבל את המכשיר שלי אני מגלה שבמקום הנפח שהיה לי החזירו לי מכשיר עם 16 גיגה אני מבקש להתלונן מגיעה נציגה בשם לילך שמבטלת את טענותיי ושולחת אותי לבדוק באיי דיגיטל את הסיריאל של המכשיר שלי. לאחר שלא הסכמתי וביקשתי כי היא תבצע את הבדיקה מול המעבדה שלהם התבשרתי לאחר שעה שאני צודק ובכלל למכשיר שלי יש 128 גיגה והוא לא נתמך באורנג ולכן עליי להמתין עוד 48 עד שיחזירו אליי את אותו המכשיר שאינו תקין. למרות שיחות חוזרות ונשנות עם מנהלת הנקודה בשם אורטל שהשתדלה להתווכח איתי ולא לעזור לי ולא הבינה מדוע אני כועס בכלל הרי טעויות קורות!!! ועוד שיחה טלפונית מול ליעד מהמוקד המשפטי שבתיאום עם אורטל מנהלת הנקודה מסר לי את אותם דברים שעליי להמתין למכשיר למרות שהטעות היתה של חברת פרטנר, שניסיתי לדבר עם לשכת מנכל פרטנר נמסר לי על ידי המזכירה שלו שהיא אינה שירות לקוחות ואין מתפקידה לעזור ללקוחות החברה ולמנכל עצמו גם אין זמן לדברים פעוטים כאלו.......(דבריה המדוייקים).
התוצאה היא שיצאתי מאורנג ללא מכשיר בעודם מחזיקים כבן ערובה את המכשיר שלי בטענה שאינם יכולים להחזיר לי אותו. נשארתי כשבויי בידי חברת פרטנר ואין אף אחד שיכול לעזור לי בעודם מודים בכל שיחה שהטעות שלהם אבל אינם יכולים לעזור לי!!!! לידיעת לקוחות אורנג ואלה שמעוניינים להצרף לשורותיה!!!! עד יום חמישי לא קיבלתי התייחסות מגורם מוסמך בחברה למרות הבטחות חוזרות ונשנות שידברו איתי!! לכן החלטתי היום לצרף את הפוסט הזה לכל התוכניות שמטפלות ביחס כוחני של חברות כלפי הלקוחות שלהם כמו אתר גלובס התוכנית יהיה בסדר התוכנית חסכון והמועצה לצרכנות בטענה שפרטנר מחזיקה ברכושי בניגוד לרצוני!
לאחר שחברת פרטנר החזירה לי את המכשיר שלי שבור ומפוצח! המשך הסיפור לא יאומן החוצפה של חברת פרטנר מתקשר אליי ליעד מלשכת מנכל ואומר לי תקשיב נכון שקיבלת מכשיר שבור ואתה הפקדת מכשיר שלם אבל הפתרון הוא שתלך למעבדה שלנו שנמצאת בפתח תקווה תשים את המכשיר שלך אנחנו נחליף לך רק את הזכוכית ונחזיר לך ככה את המכשיר עובד או לא!! תשובתי היתה שאני לא עובד בחברת פרטנר והם לא משלמים לי משכורת ואני לא מתכוון ללכת לשום מעבדה הזמן שלי יקר מאוד והחוצפה כי יתקנו את הזכוכית לאחר שברור רואים שהמכשיר לא נדלק הזכוכית + מסך ה LCD שבורים המצלמה הקידמית באוויר יש סימנים של שריטות כאילו מישהו שבר בברוטליות את המסך...... אני חושב שהגיע הזמן שפרטנר תקח אחריות על המעשים שלה ותפסיק להשליך אותם עלייייייי.
לאחר מבול של שיחות ביום חמישי נתנו לי מפרטנר לבחור אחת משלוש האפשרויות : 1. לקבל מכשיר חדש מסוג איפון 6 פלוס 64 גיגה 2. לתקן את הנייד שלי באיידיגיטל ולהמציא לפרטנר חשבונית 3. את אותה הצעה חוצפנית של לשים לי זכוכית חדשה לנייד. תשובתי היתה מאחר ולי יש טלפון 128 גיגה אבקש לנפק לי מכשיר איפון 6s פלוס 64 גיגה כדי שיהיה שוויון לדגם שיש לי שעדיין יקר יותר, התשובה היתה היום יום חמישי אחזיר לך תשובה בראשון ואכן חזר אליי ליעד בים ראשון (03.07.2016)ואמר שהדבר אינו אפשארי והם בודקים אופצייה מול אפל להחליף את הנייד שלי.
היום(04.07.2016) קיבלתי טלפון חזרה שמעדכנים אותי שסיכמו עם אפל להחליף את המכשיר שלי אבל ההליך יקח לא פחות משבועיים (10 ימי עסקים). לאחר כמה שעות ביקשתי שיחה חוזרת ושאלתי האם הפתרונות שהוצעו לי בחמישי עדיין תקפים מאחר ולהמתין שבועים זה המון זמן והתשובה שקיבלתי שכל ההצעות מחמישי מבוטלות והאופצייה היחידה היא מסירת הנייד לשבועיים ( כנראה זאת הדרך המשתלמת ביותר לפרטנר) שוב בלי לקחת אחריות על חלקם בכל הסאגה פרטנר נותנת לי להיות זה שנגרם לו סבל ועוגמת נפש על הטעויות שהיא ביצעה וברוב חוצפתה גם חוזרת מהצעת הפתרונות שנתנה לי ביום חמישי. האם זאת לא נשמעת לכם כחוצפה?!
טוב לסיכום הנושא (07.07.2017): לאחר שמשכו אותי כמעט כשבועים שלמים חזרו אלי מאורנג באותם הצעות שבהם התחלנו : 1. לספק לי מכשיר נחות משלי 2. לשלוח את המכשיר שלי לשבועים ובדרך בכלל ולא לדעת מה אקבל בסוף התקופה.לאחר כל עוגמת הנפש שעברתי בנקודת השרות לאחר כל הטעויות שחברת פרטנר עשתה מולי ( יש לי הקלטה קולית של מנהלת סניף כפר סבא בה היא מודה כי כל מה שקרה היה בעקבות טעויות של חברת פרטנר) ומשיכת זמן של שבועים והריסה כללית של המכשיר הפרטי שלי (מצורפים הצילומים ואני מחזיק בידי את כל המסמכים כי פרטנר ממני קיבלה מכשיר שלם!) אני חושב שכל ההתנהלות של החברה לא היתה הוגנת ואני הייתי כשבויי בידיהם כמובן שאמשיך לפעול בכל הדרכים הציבוריות והמשפטיות העומדות בידי.כדרך אגב על פי זאפ ההפרש בין המכשיר שרצו לנפק לי למכשיר שאני ביקשתי למרות ששניהם נחותים משלי הוא ..................... שבו שלא תפלו מהמחיר : 900 ש"ח והמחיר של המכשיר שלי גבוה מהמכשיר שביקשתי ב 600 ש"ח..... שימו לב לפרטים הנ"ל!!!ולקינוח במשך יום שלם לא הצליחו לתאם לי איסוף למכשיר המושאל של חברת פרטנר!!!

כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה, מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
הלקוח טופל בנושא הנדון במחלקת פניות הציבור של חברתנו
קיבל פיתרון
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה