פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע מעבר דירה ולא מוכנין להעביר לי קו נושא התלונה:
פרופ אדם שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני עובר ודירה ובפניה לפרטנר אתמול, נאמר לי שיתאמו לי טכנאי, לאחר כן בשיחה נוספת נאמר לי שלמרות שאני משלם להם תשתית וספק אדרש לפנות לבזק לשם המעבר, כי רק הם יכולים לטפל בתשתית למרות שאני משלם לפרטנר על כך.
בפנייתי לבזק נאמר לי שאני לא לקוח שלם והם לא יכולים לטפל בי וזה נעשה רק פרטנר.
חזרתי שוב לפרטנר ושוב הם הפנו אותי לבזק.
כמובן אין לי עם מי לדבר שם.
כאמור, אני משלם לפרטנר - Partner תשתית וספק. ואני מצפה לשירות המלא שלהם. אבל גם שם אין לי עם מי לדבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבצע את המוטל עליהם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה - מנהלת קשרי לקוחות פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טופל תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה