פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום שלא בצדק נושא התלונה:
זוהר לירז שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-2.3.17 טסתי לפריז עם בני משפחתי, בכל הנסיעה המכשיר היה מכובה וכשנחתנו הדלקתי אותו וישר נעלתי (בכפתור הנעילה הממוקם בצד המכשיר) ושמתי אותן בכיסי. לאחר 5 דקות נשמע צפצוף אשר מורה על הודעה שנכנסה, פתחתי את המכשיר ולתדהמתי קיבלתי 2 הודעות אשר אומרות שחוייבתי עד כה מעל 200 ומעל 400 שקלים. ברגע שיכולתי התקשרתי לחברה דרך הטלפון של דודי אשר גר בצרפת אך ללא הצלחה בהשגתם. ברור למדי שרוב הטיול נהרס עוד לפני שהוא בכלל התחיל . אוסיף ואציין שהינני בת שירות שעובדת קשה בכל חודש וזהו כמעט כל הסכום שאני מרוויחה. מספר ימים לאחר שהגעתי לארץ (נחתתי בשישי בבוקר ) יצרתי קשר עם החברה בעזרת צ'ט אשר נמצא באתרם. לאחר שדיברתי גם עם נציגת שירות וגם עם המנהלת וגוללתי להן את כל הסיפור (כל השיחה שמורה במכשירי) הם הודיעו לי שמתוך כוונה טובה ורצון להגיע לקראתי הם מזכים אותי ב50 ש"ח שיראו רק בחשבונית של החודש הבא .לא הסכמתי לקבלת הזיכוי וסיימתי איתן את השיחה.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
טופלה תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה