פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איומים שקיבלתי מהמנהל המוקד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אז אני פונה שוב לגבי זה שלא טופל העיניון שקרה בתאריך 26.04.17 שקיבלתי פלאפון מאיים מהמנהל המוקד שושנה המנהלת של המוקד של הצאט ובאמיר המנהל הפלאפוני שאיים עליי ואמר כול מיני מילים פוגעים מאוד למה להגיד שכן טוםל לא טיפלתם בהם אתם אחרי זה שיקרתם למשרד התיקשורת שאני עזבתי אתכם ביגלל שרציתי זה כלל לא נכון אני קיבלתי איומים מאמיר שושנה אני כולה רציתי לדעת כמה גלשתי מיתוך החבילה אבל שושנה אמרה שאמיר הוציא נגדי הוראה שלא לתת לי כלל שירות לקוחות כולל גם לתקין את הפלאפון שלי במסגרת הביטוח שיש לי למרות שאתם יודעים שגם אתם לא הייתם בסדר ולא בדקתם טוב טוב עים החיובים מוצדקים ומיתברר שלא אך המנהל של המוקד הפלאפוני פרץ לי לפייסבוק כדי ליבדוק עים אני כותב משהו שקרה איתכם ולגבי החיובים המופרזים אני דורש שטטפלו בו בדחיפות כדי לימנוע שוב מדבר כזה ליקרות אתם כלל לא טיפלתם בו ולא בשושנה אני כול הזמן כדי לקבל שירות לקוחות מהר יותר אני נאלץ לקום ב8 בדיוק ולחייג בדיוק ב 8 על מנת שיענו לי מהר כי בצאט שבאתר לא רוצים כלל לענות לי למרות שהחפירות שלי מוצקות כי בתאריך 18.04.17 פניתי לשם כדי ליבדוק למה יש חיובים מופרזים אז אמרו לי שלא עבדו זואת כי לא בא לנו למרות שושנה בעצמה אמרה אמרה שעים היה בעיה בחיוב היא תזכה אותי במידי עים היה טעות בחשבוניץ ואמרה שאין לי מה לידאוג אתה תיהיה מחויב רק על 4 ביטוחים אך זה לא מה שקרה היה עוד ביטוחים נוספים בסך כול אחד 39.90 ורשום לי ביטוח סלולרי למרות שאת הביטוח הזה של זה שעולה 39.90 אני ביטלתי בתאריך 07.03.17 אוקיי אז היא אמרה שזה בוטל ואמרה שעים בכול מיקרה אני היה מחויב אז היא תזכה אותי אז באותו יום עד שהנושא עבר לבדיקה התקשרתי מלא פעמים עד שמנהל אחד שהיה מצוין מאוד ואני מרוצה מימנו אמר שמשהו מוזר ועבדו זואת ויזכו עים צריך לקח מימני את כול הפרטים כולל מתי ביטלתי את הביטוח הישן שבכול זואת חויבתי נתתי את השם של הנציג וזהוו שיתפתי פעולה וזהוו עכשון אתם עדין לא טיפלתם כלל במנהלי המוקד אלה למה להגיד שטופל אהה מה אתם רותים שאני יפרסם בחדשות באינטרנט בכול מקום שהמנהל המוקד שלכם גם מאימים וגם פורצים לפייסבוק כדי ליבדוק עים כתבתי עליכם משהו שעשיתם לי כמו שכתבתי על סיון כהן על מה שעשיתם לי ששאלתי אותו איך הוא יודע הוא אמרשהוא יודע הכוללל עליי וששאלתי אותו עים הוא פרץ לפייסבוק שלי הוא לא ענה כלל ואיים שיש לי עד תאריך 27.04.17 בשעה 8 בדיוק לעזוב את החברה כי עים לא הוא משבית לי את הקוים לתמיד ככב אמר לי מבקש שטטפלו בו גם הנציגה של השימור הלקוחות שלכם ששאלה אותי בתאריך למה עברתי חברה אחרת אמרתי תחת איומים עזבתי תחת איומים של המנהל המוקד שלכם היא קיבלה חום ואמרה שזה לא חוקי ואמרה שהיא תעביר את זה אלה גם השפלה עבתרי בפלאפון ניראה לכם הגיוני אהה תענו כבר גם שושנה איימה עליי שתשבית לי את המכשירים טטפלו כבר בשושנה ובאמיר ותסירו נגיד את החסימות של מה שעשיתם נגיד שזה בהצאט שבאתר שלכם כבר אני לא מבין למה לחכות 4 שעות כול הזמן אהה 4 שעות עד שעונים וכדי שיענו מהר צריך בדיוק ב8 בבוקר לענות אני עדין מחכה טטפלו בזה כבר
שקר סוג הנזק :
לטפל במנהל המוקד שלכם כברר ומידי ושיחזרו עליי פלאפוני על מנת שאני ידע שהכול טופל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
בוצעה שיחה עם מר דוקרקר, ניתן מענה לפנייתו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה