פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שעוד לא טופלה נגד שושנה ואורן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אז פנתי שוב לאחר ששיקרתם למשרד התיקשורת שאני עזבתי אתכם כי רציתי אפילו המוקד של השימור הלקוחות יודע שאני קיבלתי איומים מהמנהל של המוקד שעדין לא הבנתי איך קורים לו חלק אמרו לי אורן חלק אמרו לי אמיר אז מיתברר שקורים לו אורן ככה נאמר לי על ידע בתאריך 16.07.17 על ידי הנציגה ועל ידי המנהל של המוקד אפילו סליחה לא ביקשתם מימני ולא טיפלתם במיקרה החריג הזה שקרה לי אני דורש פיצוי הוגן על מה שקרה זה ניראה לכפ הגיוני שהמנהל המוקד גם היפרוץ לי לפייסבוק האישי כדי ליראות עים אני מפרסם עליכם משהו שקרה לי ניראה לכם הגיוני מבקש רב לטפל במיקירם אלה שקראו אצלכם באופן מידי וגם בשושנה שושנה בחודש 10 אמרה לי שאני חסום מהכול ושהופעל נגדי חסימה של הכול יש הכול רשום במערכות שלכם היא בחודש 12 דיברה עים חבר שלי דילן אושר ואמרה לו את זה ומיתברר שזה נכון חוץ מלהחזיר רוטאר שהייתי צריך להחזיר ולשלם מיקדמה כלל לא קיבלתי שירות במרכז השירות שלכם שזה לתקן את הפלאפון שלי במסגרת הביטוח שאני כול חודש משלם כסף שושנה בעצמה אמרו לו את זה בחודש 12 ואחרי זה הוא אמר לי את זה בדקתי עים זה נכון ניסתי לקבל שירות בפלאפון ובצאט אך לא קיבלתי כלל ואמרה גם שושנה שזה הוראה מגבוה של החברה שלכם אחרי זה אתם אמרתם הפניות הציבור של החברה שזה לא נכון כלל והלקוח יקבל שירות לקוחות רגיל אך אני כימעט חודש שלכם לא קיבלצי שירות עד שדיברו איתי מהפניות הציבור והוסר נגיד החסימה אך לא של הכול כמו לתקן את המכשיר במרכז השירות הלקוחות שלכם נמשל בחודש 4 תיקנתי את המכשיר של אח שלי אך פתאום שוב הופעל נגיד חסימה ואמרו לי לא תוכל לקבל יותר שיורת של תיקונים שזה אומר לתקן את המכשיר במסגרת אחריות היצרן אתם כול הזמן מפעילים נגיד חסימה כלל לא מוצדקת אפילו לקחת מימני הסברים למה אני חופר למוקד הפלאפון לא לקחתם למרות שעל פי החוק וכפי שרשום בחוזה שלכם שעים לקוח מטריד את המוקד הפאלוני אאו כול מוקד אחר של שירות הלקוחות הוא מחויב להסביר עים לא מפעילים נגדו חסימה של קבלת שירות לקוחות או שמשביתים לו את כול הקוים שיש לו בחברה אך שושנה אמרה שגם את המכשירים שקניתי אצלכם היא תשבית אותם עים אני הפנה שוב למוקדים השונים שלכם אתם תילכו למשרד התיקשורת ותגידו להם שכן הלקוח יקיר קיבל איומים וביגלל זה הוא עזב את החברה חבתרי עליכם רק לאחר בדיקה מסודרת ובדקו עים יצא הוראה שאני יותר לא יכול להיות לקוח שלכם מבקש רב פיצוי או שתגיעו איצי להסכם פשרה ככה שכולם היהו מרוצים בעיה שלכם שלא טיפלתם בשושנה ובאורן שעכשןן פתאום נאמר לי מחכה לתגובה שלכם
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
קיימת כבר פניה מס' 114155
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה