|
|
|
|
|
|
המספר של הפנייה114155 שרשמת לי קטרינה פופה זה כלל לא נכון |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
המספר של הפניעה שרשמתם לי בדקתי מול המוקד הפלאפוני בתאריך 19.07.17 נאמר לי שאין כזו מספר פנייה כלל וששום דבר לא טופל כלל לאחר שבדקתי עדין לא טיפלתם במנהל המוקד אורן ובשושנה עדין לא טופל אני צריך לחכות 4 שעות בפלאפון כדי לקבל שירות פלאפוני כי בצאט שושנה המנהלת של המוקד לא רוצה כלל לתת לי שירות ואמרה שהיא תעשה מה שבא לה עלק לא חסום העיקר אמרתם שאני יקבל רק ב3 ערוצי לקוחות שלכם שירות לאט לאט אתם מפעילים נגדי חסימה בכול ערוץ ללא סיבה כלל למרות שאני לא חפרתי לכם או הטרדתי אתכם אני התקשר מלא פעמים רק עים תעשו לי בעיות או שלא תקיממו את הבטחות שלכם כמו מישלוח עד הבית בחינם ועוד הבטחות כמו 5 גיגה לכול החיים עים אני מנייד שני קוים עליכם גם וכול השאר כמו שהובטח לי במוקד המכירות שלכם הגשתי עליהם תלונה דרך אתר התלןנה שפה אך עדין לא טופל או עבר חקירה מסודרת איך זה יכול להיות שהובטח לי 4 הטבות ואז קיבלתי רק 2 הטבות מיתוך מה שהובטח לי כי בפועל הובטח לי 4 הטבות אוקיי מבקש טיפול במידי בכול התלונות שהגשתי ולתת לי מספר פנייה נכון ולא שיקרי אוקיי מבקש טיפול במידי מהר מהר אוקיי שלא היהו פשלות
|
עלבון |
סוג הנזק : |
טיפול במידי בכול התלונות שלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים |
שם ותפקיד: |
כבר קיימת פניה מס' 114155
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|