פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר דור שלישי ושירות עליו נושא התלונה:
לב-רן גל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השלושה 2 תל אביב כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי במיטב כספי נוקיה 6280 (הסליידר החדש שמפרסמים בכל קרן רחוב שהוא המכשיר דור שלישי המוצלח ביותר ושנציגי המכירות של אורנג' אומרים עליו שאין איתו תקלות *בכלל*), בעסקת שדרוג מכשיר ישן. לא עשיתי ביטוח, כי בתור עובדת לשעבר של יורוקום אני יודעת כמה זו עבודה בעיניים. יום לאחר קניית המכשיר התגלה כי מקש ה-7 לא עובד. אורנג' לא הסכימו לשלוח אליי שליח, אפילו לא בתשלום, על מנת להחליף מכשיר שהם סיפקו לא תקין. הלכתי לתחנת שירות, בזבזתי שעת עבודה, והוחלף המכשיר.
כמעט מייד עם קבלת המכשיר השני התחילו בעיות: המסך היה כבה לפתע פתאום ועם פתיחת הסליידר הפך לבן לגמרי ופתאום היה נדלק. התרעתי טלפונית ונאמר לי כי "זו תקלה מוכרת במכשירים הללו ואין מה לעשות.". פתאום המכשיר לא כזה מושלם, מסתבר...
ביום 23 או 24 ליולי הפסיק המכשיר לקבל ולהוציא שיחות. בטלפון ביקשו ממני לכבות ולהדליק וכשזה לא עזר - להוציא ולהכניס את ה- SIM. זה עזר ל-5 דקות ואז המכשיר שבק לחלוטין. אני מדליקה - הוא כבה וחוזר חלילה. אין שיחות, אין סמסים, אין כלום. מת.
כמובן שאורנג', למרות כל הדרגים שעברתי, כולל דרג השירות הבכיר ביותר שלא אציין כאן את תפקידו הרשמי, לא הסכימו להחליף לי למכשיר חדש. הם יתקנו! או לחילופין, מה שמכעיס פי כמה, יתנו לי מכשיר משומש (מאותו דגם). איזו חוצפה! קניתי מכשיר חדש לפני חודשיים והם יתנו לי מכשיר משומש. לא זו אף זו - הם לא הסכימו שוב, גם לאחר שהתחננתי וביקשתי לשלם, לשלוח לי שליח - כי לא עשיתי ביטוח. הלכתי לתחנת השירות, שפתוחה רק בשעות העבודה הרגילות, ישבתי שם - שימו לב - 3 שעות (!!!), רק כדי לגלות שהטכנאים החביבים "תקעו" את המכשיר, ואי אפשר לחלץ ממנו את מספרי הטלפון. איבדתי את כל אנשי הקשר שלי. למותר לציין כי כשהבאתי את המכשיר אליהם, הוא אמנם לא הוציא שיחות אך לא היתה כל בעייה עם אנשי הקשר.
רוצים לדעת מה נתנו לי כפיצוי על אובדן 3 שעות עבודה (שווה ערך ל- 300 ש"ח) וכל אנשי הקשר שלי? נתנו לי 30 דקות שיחה*3 (פרוש ל-3 חודשים) ועוד 200 סמסים.
Am I lucky or what?
כל הנזקים המופיעים ברשימה (כספי, עלבון, עגמת נפש ו סוג הנזק :
נו באמת. תחשבו על זה בעצמכם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת לברן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה