פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב27.4.06 היה בביתי יניב ממחלקת שימור לקוחות ושכנע אותי לעבור מסלקום לאורנג הוחלט שאני יעביר 2 מספרים קיימים באורנג מפרטי לעסקי ובאותו היום נחתם חוזה חדש.
הצעתו היתה:
תשלום חודשי בסך 69 ש"ח לחודש אשר יורד ב10 ש"ח כל שנה וכלול בו:
ביטוח מלא
1000 דקות בחודש לכל מכשיר VPN
2 מכשירים חדשים מסוג W800I , 6230I ו2 ספיריט אשר בדיבור מעל 100 שקל בחודש יזוכו במלואם
10 יעדים ב90% הנחה (אורנג)
2 יעדים ב50% הנחה (כלל הרשתות)
39 א"ג לדקה FIX
בדיבור של 400 דקות זיכוי של 40 ש"ח
בדיבור של 800 דקות זיכוי של 80 ש"ח

הנציג יניב נשאל כמה וכמה פעמים לפירטי החבילה מיכוון שזו חבילה באמת משתלמת ונענה בחיוב.
בפועל אני משלם 90 ש"ח דמי מנוי עבור הVPN משלם אני 17 ש"ח על חבילת ה2 יעדים ועוד 29 ש"ח לחבילת ה10 יעדים
ואיני מקבל זיכוי על המכשירים במלואם ואיני מקבל זיכוי על הדקות.
לאחר ויכוח של כמה חודשים הגיע סוכן שני לביתי בשם אייל שביט והסביר את המקרה , הוסבר לי שיניב כבר לא עובד בחברת אורנג עקב הבטחות שנתן ללקוחות כמוני .
הסברתי לאייל שאיני מתכוון לרדת מהעסקה אשר הוא הבטיח לי וכדי שאורנג יעשו משהו גם לקרתי ונוכל לעבוד ביחד או שנבטל את העסקה לגמריי אבל יוחזר לי כל הכסף אשר השקעתי בפרסום פרטי הטלפונים שלי (כרטיסי ביקור, חשבוניות, דפים עם לוגו, קרטונים, מוצרים) המספר הנ"ל מפורסם על כל פריט בעסק שלי.
איני רוצה לבטל את העסקה עם אורנג אך זה נראה כי אין לי ברירה לפעמים
אותו הנציג בשם אייל שביט יצא מביתי לאחר שהבטיח שישלח לי סיכום פגישה אשר טרם ראיתי ועבר כחודש מאותו היום ועונה לי באימייל פעם בחודש שהנושא לא מתקדם ושאני צריך למצוא פתרון לכך כי הוא עוזב את החברה ב1.8
איני יכול לספור כבר את מספר האנשים אשר מעורבים בנושא בשירות הלקוחות העסקי של אורנג אף אחד מהם לא הצליח לתת לי תשובה לבעיתי אך כל חודש יורד לי כסף מחשבון הבנק.
כמו כן ביקשתי אין ספור פעמים לדבר עם מנהל אותם הנציגים אשר היו בביתי ופיזרו הבטחות אדם בשם אורי בר און אשר מסרב לחזור אליי או ליצור איתי קשר הן במייל והן בטלפון.

בתודה
עידן פוגל
פוגל תעשיות מזון
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר פוגל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה