פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זוועה כזאת עוד לא פגשתם נושא התלונה:
אחרק צופית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מסכת אירועים שיגרתיים הגובלים ב: תקלות, אי הבנות, חיוביים שגויים, אין ספור של טעויות, הבטחות שלא קויימו, מכשירים לא זמינים, תקלות מרובות, אין ספור של תיזוזים, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה וכהנה וכהנה...
ניסיתי לחשוב על משהו טוב אחד... אך לשווא.
ניתן לומר כי רמת שירות, מודעות שירות, הבנת צרכי הלקוח, גילוי אמפתיה נמוכים ביותר לחברה מתקדמת, המניפה על דיגלה את הלקוח.
דעתי האישית - באורנג' בודקים כל לקוח ולקוח "לגבול השבירה" ביחס ל: כמה ניתן להתיש, לשדוד, לפגוע, להתעלל עד שהוא יכנע ויעזוב אותם או לחילופין יתיאש וישתוק.
לסיכום, אומנם אורנג' הציבה את הלקוח בסולם גבוהה של עדיפויות, אך עדיפויות שליליות וחבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תדבקו בחזון החברה והדברים ישתקפו מכך פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה בפנייתה הבאה אלינו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה