פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב לעיל הצטרפתי לאורנג' ואף רכשתי מכשיר מסוג נוקיה 6230.
המכשיר בשלב מסוים, לאחר שהספקתי להכיר אותו ואת תכונותיו, החל לעשות בעיות אשר גרמו נזק ישיר ועקיף לי ולעסק שלי.
מפאת אילוצים של חוסר זמן לא טיפלתי בבעיה בזמן ועל כן אורנג' חושבים שהכל בסדר היום החלתי בפתיחת פניה דרך שירות הלקוחות בטלפון עד שאוכל להגיע פיזית למרכז שירות. חשוב לציין כי הטלפון היה לא פעם במרכז שירות וללא הועיל התקלות רק הלכו והחמירו.
המכשיר אינו תקין וגורם נזקים איומים, סביר להניח שהמכשיר מוצלח ברם בשל חוויתי המרה עימו אין ברצוני להמשיך עם מכשיר זה, לאחר שיחה עם נציגה בכירה מאורנג' סוכם על מכשיר, שיענה על צרכי, מסוג סוני אריקסון כתום. אך להפתעתי בסוף השיחה מתברר שעלי להוסיף תשלום על שדרוג כולי רתחתי מכעס, רק בכדי לסבר את האוזן, בממוצע החשבונות שלי עומדים על 750 ש"ח מידי חודש, האין אורנג' צריכה לזכותי בגין מכירת מכשיר פגום? האין אורנג' צריכים לדאוג לאינטרסים שלהם (שאני אמשיך לעשות שיחות בהיקפים כאלו) לאור הליקויים במכשיר גם החשבונות יורדים.
מהיום שהצטרפתי לאורנג' אני יכולה לומר שיש להם שירות מעולה ברם השיחה האחרונה שהתקיימה עימם זעזעה אותי, הרגשתי שמנסים לעשוק אותי. ואני להבדיל מאחרים לא דורשת פיצויים בדר"כ, מכירים את התופעה שלטלפון יש חיים משלו, אז זהו הטלפון שלי, לרוב הוא לא מצלצל כששיחה נכנסת ואז אני צריכה להחזיר צילצול ומי שצריך לספוג את עלות השיחה זו אני.
פעם אחת הטלפון לא צילצל כשהוא נידרך למכמונת מהירות, כולי תקווה כי לא אקבל דו"ח על מהירות, זוהי דוגמא לנזק עקיף של הליקויים במכשיר. ישנן עוד המון בעיות ונזקים שנגרמו לי הן במישור העסקי והן במישור הפרטי ואני מוצאת עצמי מתנצלת שוב ושוב.
די ! קלו כל הקיצים, לא ייתכן שארכוש מכשיר חדש, אקבל מכשיר פגום ואף אחד לא יכיר באחריות לכך.
אני מקווה שאורנג' יקחו אחריות, יחליפו לי את המכשיר, יפצו אותי על התקופה הרעה הזו שנאלצתי לעבור עם המכשיר וכמו כן על הנזקים ושאמשיך להיות לקוחה מרוצה של אורנג'.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לאלתר + פיצוי בגין נזקים ישירים ועקיפי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אש על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה