פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית מחודש 15 ל6 עד ה15 ל7 נושא התלונה:
שמחה אמיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית האחרונה חויבתי בסכום של יותר מ290 ש"ח
וזאת בגלל חיוב לא נכון של השיחות ושל "מבצע" האורנג' די!
אני לא צריך לציין שבתור חייל המבצע שלכם עם האוגדה למען החייל (=או יותר נכון האגודה למען החשבון של מנהל האוגדה למען החייל) הוא מבצע גרוע ! ואני מצטער על הרגע ששדרגתי אצלכם את הטלפון! בלקום אני כרגע משלם 9 אג' לדקה בין כל החיילים!
אך זה לא הנושא! הנושא הוא שביררתי את כל חיובי האינטרנט האלו לעומקם והתברר לי שאני לא דור שלישי(ושוב הנציגה שלכם קיימה משה שלא הבטיחה שבכל הארץ יש דור 3 ! ולא אין!) אני חויבתי על כל רטון פי5 מהמחיר בגלל שכל פעם השרת יתנתק והתחבר מחדש זה פשוט חייב אותי כל פעם מחדש!
אני לא מבין כמה פעמים אני צריך להתחנן בלי שיעבירו אותי לכמה מוקדניות בשביל לטפל בתקלה! אני לא יודע למה אין שבבים קטנים בתוך הפלאפונים שיזהו את מיקום המכיר במצב של גניבה? דבר שעושים היום בכל העולם!
ועוד דבר נוף למה שקניתי את המכשיר אמרו לי שאני לא מתחייב לשום מסלול?
ולמה עכשיו אומרים לי שכן! וחוץ מזה למה בזמן שקניתי מכשיר דור 3 לא שאלו אותי על ביטוח כלשהו כ בד"כ תמיד נותנים חודש ראשון חינם!
תפסיקו לתת "מתנות" לחיילים שבדיעבד אתם מחייבים אותם על סכומי עתק
אני רוצה לנתק את הקו ועכשיו בגללכם(יותר נכון הנציגים שלכם) אני לא יכול!
ולמה שבא לקוח עם מכשיר דור 3 גנוב אתם אומרים "לקוח שילם תביעת ביטוח אדוני בבקשה תחזיר לחברה את המכשיר כי הוא לחברה!
לא הוא שייך ללקוח! מה אתם גנבים??????
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של 200 ש"ח לפחות ובירור לגבי ביטול הקו בנוף ב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שמחה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה