פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פתיחת 2 מכשירים לסים זר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פארק רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודש קניתי 2 מכשירים מסוג נוקיה 6280 בסניף אוראנג' שנמצא מול פארק רעננה, התנאי לעסקה היה ששני המכשירים יפתחו אותם לסים זר ללא תשלום, נציג השירות אישר את התנאי, אבל אמר בסוף העיסקה כי אין בידיהם את הקוד לפתיחת המכשיר ומדובר על מס' ימים ספורים עד שיקבלו את הקוד ויצרו עימי קשר. בתאריך 31.8.06 יצרתי קשר עם שירות אורנג' בטלפון, ונציגת השירות אישרה שרשום במחשב שיש לפתוח את 2 המכשירים ללא תשלום, לטענתה דבר זה לוקח 48 שעות, כמובן שלא חזרו אליי ב 3.9.06 בשעה 15:00יצרתי קשר שוב בטלפון לשירות לקוחות אורנג' , נאמר לי במפורש שעד שעה 17:00 יחזרו אליי עם הקוד,לאחר שלא יצרו איתי קשר, בשעה 18:30 בערב ניגשתי לסניף אורנג' מול פארק רעננה, נאמר לי כי עד מחר יחזרו אליי עם הקוד, אמרתי להם שבלילה אני טס לחו"ל ומאוד חשוב לי לפתוח לפחות מכשיר 1 לסים זר, נציגת השירות חייכה ואמרה שאין שום בעיה. ב 4.9.06 התקשרה נציגת שירות לקוחות אורנג' בשם ברוריה למס' אורנג' שנמצא בארץ!!, ומסרה לאימי קוד, בלי הוראות איך להפעיל אותו, ברור שהקוד לא עבד. התקשרתי מחו"ל לאורנג' בינלאומי ונציגת שירות הסבירה לי איך להפעיל את הקוד ביחד ניסינו וכלום לא עבד, הבטיחה שתחזור אליי באותו היום, מיותר לציין שזה לא קרה, כרגע אני נמצא בחו"ל שכרתי לימים הקרובים פלאפון, אותו אני אמור לקבל מחר מיותר לציין את הנזק הכספי שנגרם לי, לקוחות לא יכלו להתקשר אליי למס' מקומי, ומי יודע איזה נזק זה הסב לי.
פתיחת מכשיר לסים זר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר סטון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה