פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי, תקלה חוזרת במכשיר והפסד כספי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מדגם נוקיה 3100.
הנני גרה בצפון הרחוק ובזמן המלחמה הופיעה אצלי תופעה של כיבוי הפלאפון לאחר לחיצות על המקשים.
נסעתי עד לסניף בת"א כדי לתקן את המכשיר.
בעקבות התיקון, נמחקו לי מספרי הטלפון מספר הטלפונים, אסמסים, וכל רינגטון תמונה או שומר מסך שהורדתי (והורדתי הרבה- לפחות במאתיים שקל מצטברים).
כשהבחנתי בכך התקשרתי לשירות לקוחות במרכז שזיכה אותי בחמישים שקל שנאמר לי שייכנס בחשבונית הבאה.
אין ספק שהתאכזבתי מהסכום הזעום בו זוכיתי.
בחשבונית של יולי לא קיבלתי זיכוי של 50 שקל וגם לא של שקל.
מה גם, כשקיבלתי את החשבונית היה זה כבר אמצע חודש אוגוסט, לאחר שהפלאפון שלי שוב חזר לכבות לאחר לחיצות על המקשים, ולאחר שהגעתי לסניף בקריית שמונה לתקנו ושם נאמר לי כי אקבל זיכוי של כ-40 שקל.
לאחר שקיבלתי את החשבונית ללא הזיכוי הכספי התקשרתי לשירות לקוחות שהחזיק אותי על הקו כשעה שלמה (!!!) וטרטר אותי בין שתיים או שלוש פקידות שלא ידעו איך זה שלא קיבלתי את הזיכוי.
הפקידה האחרונה אמרה לי כי היא תבדוק ותחזור אליי עוד באותו היום.
חודש אוגוסט כבר עבר לו וספטמבר התחיל וטלפון חזרה עוד לא קיבלתי.
נואשתי מלהמתין על הקו דקות על גבי דקות ולהלחם על הכסף האבוד שלי.
הפסדתי כסף מהתקלות האלה, שד"א חזרו שוב.
מאוכזבת מאוד. בדרך כלל אני מאוד תומכת באורנג'. חבל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא והחלפת המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רוטשילד על הבאת הנושא לידיעתנו והעל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה