פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר הדור השלישי נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- חודש ימים היתה לי תקלה במכשיר הפלפון הדור השלישי E1000 ניגשתי לתחנת השרות של אורנג' ונאמר לי שהמכשיר באחריות יצרן יש לפנות למוטורולה .פניתי למוטורולה ונאמר לי שאי אפשר לתקן את הפלפון צריך להחליף חדש והם מחליפים לי את הפנים של הפלפון חוץ מהפלסטיקה אמרתי תודה והם החליפו לי את הפלפון. הגעתי הביתה ועדיין היה תקלה בפלפון לא הצלחתי להטעין את המכשיר .חזרתי אליהם לאחר כ- 3 ימים והם ביקשו שאשאיר את המכשיר אצלהם והם ישלחו את המכשיר לבדיקה . המכשיר שכב אצלהם כמעט שבועיים וחצי ואז נאמר לי שיש קורוזיה במכשיר ולא ניתן לתקן אלא שאני ירכוש מכשיר חדש. למה אני אמורה לשלם על משהו שלא אני עשיתי . פניתי לאורנג לשירות לקוחות ואז ביקשו ממני להביא את המכשיר לנקודת שירות של אורנג שהם יבדקו אותו . הבאתי את המכשיר הם בדקו אותו ואמרו אכן כן יש קורוזיה תשתמשי במכשיר עד שהוא יושבת כליל . אבל עדין המכשיר לא תקין. ולא קיבלתי שום מענה מחברת אורנג'.
כספי סוג הנזק :
החלפה למכשיר חדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רואימי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה