|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ויחס מזעזע |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הסיפור מתחיל בזה שאני לקוח של רשת אורנג כ 10 שנים לקוח ותיק מאוד
במהלך השנים שידרגתי את מכשירי מספר פעמים.
לפני זמן מה התקלקל מכשירי מסוג נוקייה 3100 ניגשתי לנקודת שירות המכשיר הוחלף ושוב נמצא לא תקין...
לאחר שיחה עם שירות לקוחות נשלח אלי שליח על חשבוני עם מכשיר חדש ושוב נמצא לא תקין וזאת יום לפני נסיעתי לבית מלון בטבריה...
שוב שוחחתי עם שירות לקוחות הבטיחו לי שיגיע שליח שלא הגיע...
לאחר ריבים בטלפון תיאמו לי שליח למחרת למלון בין השעות 9:00 עד 13:00
השליח איחר בשעה לא התאמץ למצוא אותי והמכשיר לא הוחלף
שירות לקוחות התייחס אלי בזלזול ולא נתן מענה לבעייה שלי כלל מה שגרם להמון עוגמת נפש ובזבוז זמן ....
אבקש את עזרתכם בנושא על מנת לגרום לאורנג להבין כמה הם טעו בכל היחס שלהם בנושא
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות בראש ובראשונה, החלפת מכשיר לדגם 6230i ללא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|