פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס חודשים שמתי לב כי בפרוט שיחות שלי ישנן שיחות אשר אורנגי מחייבת אותי ולא הייתה אמורה(כידועה ישנן חבילות דקות שקונים מראש אז במקום להוריד לי את השיחות מהחבילה חייבו אותי עליהם בתעריף גבוה כמעבר לחבילה)
כאשר פניתי לשרות הלקוחות מס' רב של פעמים וביקשתי הסברים כל פעם הנציגים הנחמדים אמרו שיבדקו ולא חזרו אליי,זה הביא אותי למצב שהחיים שלי כבר הפכו לאורנג' הייתי מתקשרת כל יום לבדוק את הדברים וכאשר סוף סוף מישהו היה עונה לי היו אומרים כי כי בפועל אני לא מחוייבת עליהם. הייתי מחכה כל חודש לסוף החשבונית לבדוק והסיפור היה חוזר חלילה. לאחר מס רב של פניות נציגה אמרה לי כי באתר החשבוניות לא מעודכנות אז ביקשתי לקבל אותן בדואר רשום. לאחר מס ימים היתקשרתי לבדוק אים שלחו אותם, אמרו לי שלא בגלל ששכחו לומר כי זה בעלות של 11 שקלים(למראת שידעתי זאת) אז אמרתי שלא מעניין אותי שום משלוח אני רוצה את החשבוניות שלי כי ב דואר רשום זה כבר היה צריך להגיעה. שלחו אותי לנקודת שרות ואמרו לי שם ידפיסו לך את החשבוניות כאשר הגעתי לנקודה היה שם תור אמתנתי בתור כשעה בסוף התקשרתי לשרות לקוחות הנציגה אמרה לי שתיבדוק את הנושא, כאשר היא חזרה אליי אמרה לי שדיברה עם מנהל הנקודה ואמר לה בגלל העומם לא יוכל לקבל אותי ללא תור!
בזמן הזה מנהל הנקודה עמד לידי ואמר לי כי אף אחד לא דיבר איתי ולא שמה עליי בכלל מראה לי את הפל שלו אומר הינה אף אחד לא מדבר איתי!
יצאתי בוכה מהנקודה בגלל היחס הנורא שקיבלתי! היתקשרתי לאחר מס ימים לבדוק מה עם הדואר הרשום, אמרו לי שזה בדרך. שאלתי אים אני יגיעה לנקודה האים יש אפשרות שיכינו לי את החשבוניות ללא תור? ואז אמרה לי הנציגה כי אין אפשרות טכנית להדפיס את החשבוניות בנקודת שירות! (אז למה היה צריך לתרתר אותי ולשקר לי???)כעבור שבועה קיבלתי דואר רשום מהחברה,אך בפנים פירוט שיחות בלבד! התקשרתי שוב וביקשתי כעבור שבועה קיבלתי דואר רשום עם החשבוניות. התקשרתי לבדוק את החויובי הלא ברורים א.משמרת אמר כי מעביר זאת לזיקויים ויחזור אליי ביום שני. אף אחרד לא חזר אליי עד עכשיו אני מחפסת את אותו הא.משמרת לבדוק מה קורה איתי אך הוא נעלם ואף אחד לא מוכן לטפל בי בטענה כי מישהו כבר מטפל והוא יחזור אליי אך לצערי הרב זה לא כך! כאשר ביקשתי להוריד את כל החבילות דקות מהקו שלי גם את זה לא קיבלת הייתי צריכה להתקשר מס פעמים בישביל לבדוך אך כרגיל נותרו עוד חבילות. דיברתי עם מישהיא שאני לא רוצה לכתוב את שמה, והיא אמרה שתוריד את החבילות מהקו שלי. בסוף החודש בדקתי והיא הורידה גם חבילות מהקו השני למראת שלא ביקשתי! ביקשתי להחזיר את החבילה כאילו לא הורידו או תה(רטרו) אך היא אמרה לי שזה לא אפשרי כי זה משהו שאני רציתי! אמרתי לה שתקשיב לשיחה שלנו(כל שיחה עם נציג מוקלטת) ותחזור אליי היא אכן עשתה זאת ואמרה כי תחזיר את החבילה כי באמת אני לא ביקשתי זאת! אך אים לא הייתי יודעת שהשיחות מוקלטות הייתי צריכה לשלם סכום כפול בגלל מ.קשרי לקוחות לא שמעה אותי טוב! אני גם חייבת לציין כי קיבלי ממנה יחס נורא! והיא אמרה לי"מה את רוצה בסוף קיבלת את הזיכויים שלך" אך במה זה עלה לי בכמה עצבים ודמעות??
חוץ מזה שעוד לא קיבלתי הכל! עכשיו אני מחכה שמישהו יחזור אליי וסוף סוף יטפלו בנושים האלו. כמה שזה היה ארוך זה רק חלק קטן מעוגמת הנפש שחברת פרטנר גרמה לי!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רוסנוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה