|
|
|
|
|
|
קליטה ושידור שיחןת בסלולרי מתוך הבית לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עד היום 27 לספטמבר לא קבלתי תשובה בכתב מחברת אורנג על תלונתי 12825 מיום 1.9.06
|
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|