פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
וינטר אוהד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב-31.7.06 רכשתי אצל סוכן מכירות עיסקי שלכם מר דניאל מדר מכשיר מסוג מוטורולה v3x דור 3.
לאחר כמה ימים הבנתי שהמכשיר עושה בעיות כגון בטרייה נגמרת מהר – צלצלתי לדניאל לשאול אותו למה זה והוא ענה לי שאני אפנה לתחנת שירות. מבחינתי זאת נסיעה מיוחדת לאיזור תעשייה בנתניה. לאחר בדיקה במעבדה אמרו שהמכשיר תקין ובגלל שזה דור 3 הוא נגמר מהר (זה לפחות מה שהנציג בשירות אמר לי). צלצלתי לדניאל והוא אמר שהוא ידאג לי – דניאל אכן דאג לנושא והכל טופל והיה בסדר.
לאחר יומיים רציתי לבדוק את ה- Bluetooth וכניראה שהייתה תקלה במכשיר , לאחר שיחה במוקד הטלפוני טכני שלכם, הופנתי שוב לתחנת שירות , בתחנה לאחר בדיקה הבנתי שהייתה תקלה בשירות הנ"ל. לאחר יום שום ניסיתי לבדוק את השירות הנ"ל ושוב הייתה בעייה , לאחר שיחה במוקד הטלפוני הוחלט להחליף לי למכשיר חדש.
כמו כן בקשר לדור 3 גם כן הייתה אי הבנה שלא קיבלתי את המידע המפורט.
כמו כן יש לי בעיות קליטה באיזור של הבית חיכיתי חודש וראיתי שאין שינוי , פניתי אליכם ולאחר בדיקה אצלכם הבטיחו לי רפיטר – הפנייה הייתה ב- 18.9.06.
הנציג שטיפל בזה אמר לי שבשבוע של ה- 18 לחודש מתי שפניתי יצרו איתי קשר מההנדסה לקבוע תאריך התקנה. לאחר יומיים לערך צלצלתי שוב ואמרו לי שלוקח 10 ימים עד שמגיע טכנאי מתאים. הבטיחו לי לפני צאת כיפור אך זה לא יצא.
עד היום ה- 3.10.06 אף אחד לא יצר איתי קשר אפילו לא בטלפון להגיד לי מה קורה!!!
ממש מאכזב וממש כוזב שאין שירות בעיקר ללקוח עיסקי שאמור לקבל שיחות.
אני מתעסק ברפואה משלימה – בקליניקה שלי אין טלפון קווי רגיל, שזה אומר שאת כל השיחות אני מקבל לנייד שלי אך אין לי קליטה. בגלל זה אני מפסיד הרבה טלפונים ולקוחות!!!!!
שום פיצויי בעולם לא יכסה את העוגמת נפש שעשיתם לי!!!
כבר מההתחלה לא התחיל בטוב!!
אני מצפה ליחס הולם ולתשובה לעניין!
במידה והשבוע לא יהיה רפיטר אתנתק מהשירות שלכם ואפנה לחברה סלולרית אחרת שלה כן יש קליטה באיזור מגורייי!!!
אני מחפש שירות טוב ולא זלזלול!

אני מבקש שמכתב זה יגיע:
א. קשריי לקוחות אורנג
ב. סמנכל אורנג
ג. מנכל אורנג
ד. דירקטריון אורנג
מקווה שתיקחו את זה ברצינות, תודה מראש- מר וינטר אוהד
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר וינטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה