פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום כוזב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה כשנה, מפורסמת באתר אורנג' "תכנית חיילים" המקנה בהצטרפות אליה, זיכוי ברכישת מכשיר מסוג מוטורולה V3 (ע"י סבסוד מטעם האגודה למען החייל). כשהגעתי לחנות אורנג' הנמצאת בקניון חיפה, נתבשרתי לגלות ע"י נציג החברה, כי מכשיר-החינם מסוג סוני-אריקסון כלל לא במלאי, מכשיר הV3 נמכר במחירו המלא (בהבדל של 300 שקלים) וכי רבים מהפונים לרכישת התכנית קיבלו את התשובה: "כן, זו בעיה בחב' אורנג', כבר הרבה מאד זמן שזה נמצא באתר ולא מורידים את זה".
בשל העובדה, שעזבתי את חברת הסלולאר הקודמת בה הייתי מנוי, לא נותרה לי ברירה אלא לרכוש קו. לא יכולתי לרכוש את המכשיר המיוחל, משום שהיה יקר לי, לדאבוני.
עד היום, לא נעשה שינוי בפרסום באתר אורנג', אודות מכשיר מסוג "מוטורולה V3", "במחיר מבצע של 19 שקלים בפריסה ל36 תשלומים (684 שקלים)".
להבנתי, חברת אורנג' "עושה קופה" על חשבונם חיילים המשרתים את המדינה כחוק ומבזבזת את זמנם בפרסום כוזב.
סילוק/תיקון המודעה. החזרת המכשיר הנוכחי ו/או קבלת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות יצרה קשר עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר סמוליאנסקי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה