פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגדרתי חסימת שיחה במכשיר ללא יכולת לבטל שהתקשרתי לשרות לקוחות היא אמרה לי שזו תקלה טכנית במכשיר ושאני צריך לגשת לנקודת שירות בינתיים לא יכולתי לקבל שיחות אבל לא ויתרתי ושיחקתי עם המכשיר עד שהוא נפתח לא בעיה טכנית ולא נעליים אני בלי הכשרה הצלחתי והיא עם הכשרה לא הצליחה!
הכשרה מקצועית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שוקרון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה