פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שום תגובה לתלונה שלי מתאריך 9/11 - עברו כבר 3 שבועות ויותר מ- 14 ימי עבודה! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עוד הוכחה נוספת לשירות הנפלא של חברת אורנג'.
עלבון, כספי, מרמה סוג הנזק :
טיפול בתלונה שלי!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת זהבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה