|
|
|
|
|
|
אין שום תגובה לתלונה שלי מתאריך 9/11 - עברו כבר 3 שבועות ויותר מ- 14 ימי עבודה! |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עוד הוכחה נוספת לשירות הנפלא של חברת אורנג'.
|
עלבון, כספי, מרמה |
סוג הנזק : |
טיפול בתלונה שלי!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת זהבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|