פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עם מי לדבר < נושא התלונה:
דקל יוגב שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
POWER CENTER אזור התעשייה פולג כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוקד שירות הלקוחות בנתניה יש אווירה לצערי של "שוק".שאני הגעתי מספר פעמים עקב תקלה חוזרת במכשיר נתקלתי באטימות מצד כל צוות ההנהלה. שפשוט עד עכשיו לא נתנו לי פתרון הולם לבעייה. והבעייה הינה מכשיר תקין. השוק מתבטא עקב התגובות המעוררות "בחילה" מהנציגים הקודקודים של הסניף אלה שבאמת מריצים אותו. הצעקות מצד אחד לשני של הסניף נותנות הרגשה כאילו אתה נמצא ב"שוק מחנה יהודה" לפני כניסת שבת. פשוט "שכונה" אני גם לקוח של סלקום ולא ניתקלתי בדבר כזה פשוט צריך להיכנס בזמן לחץ ולראות שלא צריך שימוש "במגהפון". הבעייה שלי שהמכשיר שלי לא תקין לאחר שנכנס מס פעמים למעבדה. והבעייה היותר חמורה שאין פשוט עם מי לדבר. אך יש...! הכוונה שיש זאת משום ביקוריי הרבים בסניף נוכחתי לדעת שמי שצועק יותר חזק מקבל שירות יותר טוב. לצערי אני לא אוהב לצעוק ולא חושב שזה מדד לפתרון בעיות. אך באורנג סניף נתניה זה חלק בלתי נפרד מקבלת מכשירים תקינים, צומת לב מירבית והתייחסות בחדר צדדי כדי שאחרים לא ישימו לב. אך אני לא כזה. מה בסך הכל רציתי מכשיר תקין. כל הפעמים שהסברתי את הבעייה התייחסו אליי כברור מאליו נתקלתי בשקרים מצד אחראי משמרת. התבטאיות כגון: (ציטוט:אתה לא נותן לנו לפתור את הבעייה אתה אטום").וזאת לאחר שאני מקבל מכשיר עם פומית רופפת. הההתייחסות לא לעניין ולפי דעתי צריך לרענן את עניין שירות הלקוחות בסניף. כי המצב פשוט "מחריד" ו"מזעזע". אני פשוט לא יכול להאמין שהגעתי למצב שעיניי דומעות מעצבים. אני מקווה שיש "צדיק בסדום" כי סניף נתניה פשוט במילה אחת (מיותר).
החלפת מכשיר למכשיר תקין והתנצלות החברה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יוגב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה