פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בחשבון הכספי החודשי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי עשרות פעמים גיליתי טעויות בחישוב הסופי של החשבון אשר אורנג' שלחו לי בסוף חודש. בתחילה עוד הייתי מתקשרת על מנת לקבל החזרים אך כיום כבר אין לי כח..
יש לי פלאפון שאיני מדברת בו כלל (והוא ללא דמי מנוי חודשי) ולהפתעתי כל חודש אני מקבלת חיובים עבור הפלא' הזה..
זו רמאות לשמה!
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה.

תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה