פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במכשיר שלא טופל רק אחרי מספר חודשים+ רמאות של מנהל הסניף נושא התלונה:
ברק לירן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רחוב המכבים בראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
הצגתי בפני אנשי השירות שבסניף את הבעיה במכשיר מסוג מוטורולה סי 380, תקלה של ניתוק שיחות, כיבוי המכשיר, סוללה נגמרת מהר, ועוד מספר תקלות.
בפעם הראשונה שהייתי בסניף נמסר לי שאם ישנה קורוזיה במכשיר אז לא יתקנו את המכשיר בגלל שאין אחריות במצב כזה, החליפו לי את שקע היו אס בי(בגלל תקלה בשקע), ואת המגעים של המכשיר החליפו גם. אך הבעיה במכשיר המשיכה.
באותו שבוע הגעתי פעם שניה לסניף
בפעם השניה שהייתי בסניף ושהצגתי את הבעיות, לאחר שהמכשיר היה בתיקון נמסר לי שהחליפו לי את האנטנה,סוללה, ועוד פרט שאיני זוכר במכשיר. שוב פעם המכשיר לא תוקן! ועוד, נמסר לי שישנה קורוזיה במכשיר, שביקשתי לבדוק איפה הקורוזיה נאמר לי שהיא נמצאת בשקע היו אס בי, טענתי בפניהם שהם הביאו לי שקע יו אס בי פגום, נציג השירות היה אדיב וטען שאם ישנה בעיה ביו אס בי אז אני יפנה אליו והוא יתקן לי אישית את זה.
בפעם השלישית שהייתי בסניף נמסר לי שרשום במחשבים אצלם שבפעם שעברה החליפו לי את הפלסטיקה(פאנל של המכשיר) ולא רק שלא החליפו את הפלסטיקה כפי שנרשם, גם לא החליפו את מה שטענו בפעם שעברה(סוללה ועוד...).
נציג השירות החליף את הפלסטיקה, ושוב המכשיר לא תוקן בהצלחה!זאת ועוד שהתווכחתי עם נציגת שירות אחרת שטענה שהייתי בסניף פעמיים ולא 3!
בפעם הרביעית שהייתי הלכתי לנציג השירות שנתן לי את המענה הטוב לתיקון המכשיר, הוא אמר שיש להחליף את כל הרכיבים הפנימיים של המכשיר,אך כשהוא בא ללכת לתיקון מנהל הסניף תפס אותו ולא אפשר לו לעשות כך. בויכוח ביני לבין מנהל הסניף טענתו הייתה שאותה בעיה שהייתה לי בהתחלה היא המשיכה דרך הקורוזיה שביו אס בי שנגרמה על ידיי. אני המשכתי לטעון שהם משתמשים בתירוץ של קורוזיה כדי לא להחליף את המכשיר.לאחר ויכוח של כשעה התאכזבתי מהשירות ויצאתי מהסניף מבואס.
בפעם החמישית הגעתי לסניף עם אבי, שהמכשיר נרשם על שמו ועל חשבונו, ורצינו להתנתק מהשירות, אז הציעו לי "לבדוק" שוב את המכשיר ולראות אם יש בו באמת קורוזיה. לאחר ה"בדיקה" נמסר לי שהחליפו לי את הסוללה, הפעם סוף-סוף המכשיר תוקן בהצלחה!

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה