פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

אני לקוחת אורנג' מזה 3 שנים,

בתאריך 01.01.07 ניגשתי לתחנת שירות אורנג' סניף איילון ברמת גן, לשם בדיקת אופציה
לצרף את בעלי לרשת, זאת לאחר בדיקה יסודית שערכנו בחברות המתחרות.
הוצע לנו שידרוג המכשיר הקיים והוספת מכשיר נוסף בתנאים טובים בהשוואה לחברות האחרות, אך בטרם ביצוע השינוי ביקשנו לברר באם שדרוג המכשיר לדור שלישי מותנה בחבילת גלישה נאמר לנו "כי עד היום השדרוג/ הצטרפות למכשירי הדור שלישי אכן הייתה מותנית בגלישה אך החל מתאריך זה בוטלה ההתניה"
מברור שערכתי יום למחרת התברר כי אכן נחוייב בדמי גלישה על אף מה שהובטח, הסברתי לטלפן את השתלשלות הענייניים, הנושא גם עבר דרך האחראי והאלטרנטיבה שהציעו לי היא החלפה למכשיר אחר או ביטול עסקה.
ניגשנו בתאריך 03.01 בבוקר שוב לתחנת שירות אך לא אפשרו לבעלי לבטל את העסקה מאחר ואחד משני המכשירים לא על שמו (ייפוי כוח לא סיפק אותם), לאחר דין ודברים הוחלט לבטל את אחת מבין שתי חבילות הגלישה כפיצוי.

ממקרה זה שתואר בקצרה עד כמה שניתן עולות כמה נקודות מדאיגות:

מדוע לא היה ניתן להתייחס ברצינות לפנייתנו הטלפונית ולערוך בדיקה מעמיקה יותר בטרם הוצע לנו אלטרנטיבות המצריכות מאיתנו לגשת שוב לתחנת שירות ולהמתין שוב לאחר יום עבודה, ויום נוסף על חשבון שעות העבודה שלנו מה גם שהבחור שמכר לי את המכשירים לא הכחיש את הדברים שאני מציגה (ביום המחרת שניגש בעלי לתחנת השירות ).
התברר כי העסקה בוצעה מול משווק שלא טרח להציג עצמו ככזה, אם הייתי בוחרת לבצע את העסקה מולו הייתי פונה למשווקים מאחר והזמינות והקרבה שלהם נוחים יותר לעומת מס' מועט יותר של תחנות שירות.
כמו כן חתימה על ההסכם הינה חתימה אלקטרונית על מספר טפסים, מאחר ונתתי אימון מלא לאור ניסיוני הרב והטוב מול אורנג', לא ביקשתי מהנציג לסובב עבורי את המסך כדי לבדוק עבור מה אני חותמת (אם הייתי יודעת שיושב מולי משווק הייתי בודקת כל מילה).
מה שלצערי התברר כניצול לרעה, חברות המכבדות עצמן, דואגות להקפיד על גילוי נאות בעת החתימה על הסכם מולן, על אחת כמה וכמה שמדובר בהסכם בעל מס' לא קטן של עמודים.
חבל היה לי לגלות ניצול כזה, ראוי לציין כי בחרתי בחבילה זו לאחר שהתברר כמשתלמת ביותר מבין ההצעות האחרות שקיבלנו מהחברות המתחרות שהיו הוגנות מספיק לפרוס בפנינו את כל הפרמטרים.
אך לאחר קבלת כל הפרמטרים והתנאים בדיעבד העסקה שהוצעה לי ע"י המשווק שלכם אינה שונה מהאחרות .

מאוד היה לי חשוב להעלות את הדברים הללו כי אני מוצאת בזה מקרה חמור, את הפיצוי שלי קיבלתי מה שמאוד לא סיפק אותי , אולי כמוני יש צרכנים נוספים שנפגעו במקרים דומים ולכן חשוב לי להעביר זאת לידיעתכם.

כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת אנקונינה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה