|
|
|
|
|
|
פניה שניה אליכם בגין גביית כסף שלא כדין |
נושא התלונה: |
ברנט אמיר |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שלקח לאורנג' חודש לענות לי, מה הם אומרים? שרק אם אחזור לאורנג' הם יעשו ככה וככה... זה לא יאמן ! אני מדבר שם עם נציגים והם כמו רובוטים.
הפניה הראשונה הייתה ב9.11.06 .
אני גם משלם על מכשיר וגם הוא נשאר אצלם!! מה זה צריך להיות לעזעזל?!?!
חזרה אליי איזה נציגהעם תשובה מעליבה אפילו לא הצעה.
זהו .אני הולך לתביעות קטנות!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזרת כסף או הפסקה לנסות לגבותו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהל קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברנט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|