פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה שניה אליכם בגין גביית כסף שלא כדין נושא התלונה:
ברנט אמיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שלקח לאורנג' חודש לענות לי, מה הם אומרים? שרק אם אחזור לאורנג' הם יעשו ככה וככה... זה לא יאמן ! אני מדבר שם עם נציגים והם כמו רובוטים.
הפניה הראשונה הייתה ב9.11.06 .
אני גם משלם על מכשיר וגם הוא נשאר אצלם!! מה זה צריך להיות לעזעזל?!?!
חזרה אליי איזה נציגהעם תשובה מעליבה אפילו לא הצעה.
זהו .אני הולך לתביעות קטנות!
עלבון סוג הנזק :
החזרת כסף או הפסקה לנסות לגבותו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברנט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה