פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק שנגרם לרכב במסגרת התקנה!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מאחותי אלינור לגשת בשמי לתחנת שירות ע"מ להתקין מכשיר קבוע לרכב מדגם ספיריט שקיבלתי מטעמכם.
חשוב לי לציין כי יומיים לפני כן רכשתי את רכבי מדגם פג'ו 206.
בתאריך 29/01/2007 בשעה 16:00 ניגשה אלינור לתחנת ההתקנות של מוטורולה ברחוב "תוצרת הארץ 5" כפי שהפנתה אותה נציגת השירות הטלפונית.
המתקין שקיבל אותה בשם אריק-הסביר שאין צורך לקדוח ברכב ועלינו רק לקנות "פלח" בעלות של 60ש"ח- אלינור לא התווכחה ורכשה את הפלח כדי למנוע "נזק" לרכב.
לאחר חצי שעה לערך של התקנה כשבמהלכה אריק פירק את כל הפלסטיקה הקדמית שלצד הנהג (במקום בו הספיריט מותקן) ואף חלק דקורטיבי של השעון הדיגיטלי ביקשנו לברר אם סיים ונאמר לנו שהמגבר הפנימי של המערכת נשרף – חשוב לי לציין שתחילה אריק התעקש למכור לנו מערכת חדשה עם רמקולים חדשים.
אריק התחיל להרכיב את הפלסטיקה של הרכב ושבר את הקליפסים שמחברים את הפלסטיקה לדשבורד וטרח להסביר ש"זה קורה" ו "אין מה לעשות" במהלך "ההרכבה" הוא שבר גם את התריס של המזגן ו"קילף" את ידית ההילוכים.
את שאר הניסיונות הכושלים של אריק ושאר המתקינים שהצטרפו לתקן את המערכת לא אפרט כאן מפאת חוסר המקום בדף-אך חשוב לי לציין שבמשך השעתיים הבאות אריק ועוד מספר עובדים פירקו את הדלת של הנהג ואת המערכת מספר פעמים כולל הרמקולים ללא אועיל זאת ועוד הם התעקשו מספר פעמים שכלל לא שמענו מוזיקה במערכת ואולי "חשבנו שהיתה מוזיקה".
לאחר שיצאנו מהתחנה התקשרנו לאורנג' כדי להתלונן ודיברנו עם עדי בכירה ממוקד דיבוריות-שהבטיחה לטפל בעניין באופן אישי- ואכן תחילה לא היו לי טענות כלפיה הטיפול היה מסור דואג ואכפתי. ביום רביעי האחרון הגיע אלינו ביוזמתה של עדי "אבי הללי" מנהל אזור של חברת מוטורולה- מיותר לציין שהיחס שלו היה מזלזל מחפיר ומעליב- אבי ביקש לברר אם הקלטנו את אריק אומר שהמגבר נשרף-שענינו שלא- אמר כי מדובר במילה שלנו מול המילה שלו והסתובב ללכת תוך כדי שהוא מדגיש שהוא לא מוכן לקחת אחריות על המערכת והרמקולים שנשרפו ולגבי הפלסטיקה השבורה ברכב הוא מוכן להזמין שמאי מטעמו ושבמידה והשמאי יטען שמדבור בנזק שנגרם כתוצאה מההתקנה נגיע לפשרה.
דבר נוסף שחשוב לציין שאבי כלל לא נכנס לרכב ע"מ להבין על מה אנחנו מלינים.
למחרת עדי חזרה אלינו אחרי שיחה שלה עם אבי הללי ויצאה בהצהרה מקוממת ציטוט שלה " לא ניתן לשרוף מגבר של מערכת בהתקנת דיבורית" וטרחה להבהיר לי מספר פעמים שלמר אבי הללי יש תואר בהנדסת חשמל.
ואנו נשארנו עם שאלות: האם יתכן שאנחנו סובלים מהזיות וכשנכנסנו למוטורולה לא היתה לנו מוזיקה ברכב??? האם יתכן שדמיינו כשאריק חזר על אותה טענה שהוא שרף את המגבר של המערכת???.
אנחנו לקוחות של חברת אורנג' ורגילים לקבל שירות ברמה גבוהה, לדאבוני הופנתי בוזמתכם לקבל שירות ממוטורולה ולאור האמור לעיל אני דורש לקבל פיתרון הולם לבעיות שהועלו בפניכם, חשוב לי לציין שאנחנו כבר בטיפול כשבוע ואני דורש לסיים את הסאגה המיותרת הזאת לאלתר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
סמוך למועד פנייתה, שוחח מנהל קשרי לקוחות עם הלקוחה ונתן מענה לפנייתה.
אנו מודים לגברת לוי על הבאת הנושא לידיעתנו.
תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה