פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ענין ואמינות נושא התלונה:
גורפינקל אלון שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר דור שלישי דרך נציגת שירות בטלפון ונאמר לי במפורש ובעברית ע"י הנציגה שאני לא !! מחוייב בקנייה של המכשיר לחבילת גלישה של הדור השלישי והובטח לי שלאחר חודש ראשון חינם (שגם בו לא הייתי מעוניין) אני אוכל לבטל את חבילת הגלישה , אך כמובן לאחר 21 יום כאשר צילצלתי לבטל אמרו לי שאני מחוייב ושיש קנס גבוהה אם אני מבטל ולא עזרו הבקשות שישמעו את "ההקלטות" של השיחה שלי עם הנציגה שמכרה לי והבטיחה לי(אם יש קלטות כאלה ואם יש זה כנראה לא מעניין), ונאמר לי שאולי לא הבנתי אותה שזה גם כן זילזול בהבנה שלי , ואחר שיחות מספר עם נציגה הבנתי לאין לאן להתקדם והוחלט לא לטעמי כלל לתת לי 50 אחוז הנחה על משהו שאני כלל לא מעוניין והבטיחו לי שאני לא אשלם עליו .
קיום ההבטחה של נציגת המכירות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גורפינקל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה