|
|
|
|
|
|
דיבורית BlueTooth |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שדרוג המכשיר שברשותי, רכשתי מאורנג' דיבורית מסוג I-Tech Arrow2
לצערי אבד לי תופסן האוזן, מה שהופך את הדיבורית ללא שמישה. 3 נציגים כבר הסבירו לי שאין מה לעשות ואורנג' לא מוכרת את התופסן, אלא רק דיבורית חדשה. נראה לי מיותר להוציא 200 ש"ח בגלל חתיכת פלסטיק
|
כספי |
סוג הנזק : |
אפשרות לקנות תופסן חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פילוסוף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|