פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול במסגרת אחריו יצרן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש רכשתי את מכשיר השנה-ע"פ כל הביקורות SONY ERICSSON K800I
מאז נתקלתי בבעיות שונות ומגוונות כאשר הבעיה העיקרית איכות גרועה מאוד של תמונהתמונה מטושטת,צבעים לא ברורים המכשיר היה בתיקון בסניף חיפה וכבר באותו היום התקלה חזרה על עצמה ,משיחות רבות עם מוקד הלקוחות של אורנג'
ולאחר שהבהרתי שאין ברצוני לתקן שוב!!! את המכשיר סוכם שאגיע לנק' שירות על מנת לפתור את הבעיה שיש כאשר האופציות הרלוונטיות מצידי הן ביטול עיסקה או החלפה למכשיר חדש.
בנק' השירות לקחו יוזמה ותיקנו את המכשיר על דעת עצמם!!!
כמובן שהתרעמתי על כך וביקשתי שיחזירו לי את המצלמה המקורית
לטענתם המצלמה הוחזרה רק שהפלא ופלא -תוקנה לפתע הבעיה אך בדיעבד נתגלתה בעיה חדשה צלצול שנתפס בעת דפדוף בין התמונות
חשוב לציין שתקלה שכזאת לא נעלמת סתם כך וסביר להניח שלא המצלמה שלי הוחזרה...כך שהם גם מעיזים לשקר במצח נחושה שזו המלמה התקולה.
בכל אופן המכשיר כרגע לא תקין גם בשל הבעיה לעיל וגםהאזניה שברשותי לא מגיבה לפקודות קוליות.
שוב להזכיר מדובר במכשיר חדש וגם אזניה חדשה לחלוטין.
משיחות עם אורנג' "אין דבר כזה להחליף מכשיר" "לא מחליפים מכשירים"
ושוב מדובר במכשיר שעדיין נמצא במסגרת אחריות יצרן.
מיותר לציין את עגמת הנפש שנגרמה לי במרכזים השונים ביום חמישי בזבזתי שעה,וביום א' עוד שעתיים.
ומשיחה עם מנהל במוקד הטלפוני הובהר שאין ביכולתם לעזור בהחלפת המכשיר.
בפעם האחרונה שבדקתי אורנג' לא שילמה לי משכורת ואין לי את הזמן הפנוי להתרוצץ שוב במוקד אורנג'-זה הפיתרון שהוצע לי ע"י אותה המנהלת.
בזבוז זמן ועגמת נפש מיותרת סוג הנזק :
החלפת המכשיר התקול במכשיר חדש ופיצוי על עגמת הנפש שנגרמה והזמן שבוזבז פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת שבתאי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה