|
|
|
|
|
|
חיוב חשבון במכשיר אחד נוסף |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
התמר 128 נתיבות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ברשותינו שלושה מכשירים ניידים. לפני כחצי שנה שדרגנו את המכשירים שהיו ברשותינו (שניים) וכן רכשנו אחד נוסף.
לצערי, אנו מחוייבים בשימוש של 4 מכשירים ולמה?? כבר פנינו אליכם בבקשה..אמרתם שתשלחו מייל. זה לא התאפשר. אמרתם שתשלחו טופס בדואר...אך כלום... גם בחודש הנוכחי חוייבנו. למה?????????
|
כספי |
סוג הנזק : |
לעדכן את שלושת הניידים בלבד.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת כהן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|