|
|
|
|
|
|
שיר אישי לא הגיע |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/04 הזמנתי שיר אישי לחבר ליומולדת. השיר הוזמן לתאריך 18/04 בשעה 00:10 אך בגלל שהקו היה תפוס כל הזמן כי כולם התקשרו להגיד מזל טוב, השיר לא הגיע ואני חוייבתי בשירות ובנוסף לכך סמכתי על השיר שיגיע ולא התקשרתי להגיד מזל טוב.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי על השיר + פיצוי עבור עלבון ובנוסף שתקלות כאלו יחזרו שנית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יעקובוביץ' על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|