פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתלונה שהוגש בתאריך 15/3/07 עד לתאריך 20/4/07 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת אורנג' שלום !
כלקוחה חשובה של החברה אינני מקבלת תשובה עבור התלונה שנשלחה אליכם בתאריך 19/3/07. כמו שהובטח באתר תלונה שעד 14 ימי עבודה תתקבל תגובה אך אין התיחסות כלל.

אבקש בזאת שבתוך 6 ימים מיום תלונה זו אם לא תתקבל תגובה אאלץ לפנות לגורמים המתאימים אשר יעשו צדק בדבר.

ממתינה לתגובתכם בהקדם........
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוזה + פיצוי הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מימרם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה