|
|
|
|
|
|
אי טיפול בתלונה שהוגש בתאריך 15/3/07 עד לתאריך 20/4/07 |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לחברת אורנג' שלום !
כלקוחה חשובה של החברה אינני מקבלת תשובה עבור התלונה שנשלחה אליכם בתאריך 19/3/07. כמו שהובטח באתר תלונה שעד 14 ימי עבודה תתקבל תגובה אך אין התיחסות כלל.
אבקש בזאת שבתוך 6 ימים מיום תלונה זו אם לא תתקבל תגובה אאלץ לפנות לגורמים המתאימים אשר יעשו צדק בדבר.
ממתינה לתגובתכם בהקדם........
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול החוזה + פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מימרם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה |
פתרון: |
|
|
|