פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים כולל, מה!? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אדון או גברת נכבדים,

שמי אסף גולדפריד וברצוני לשתף אתכם מעט בתחושותיי בנוגע למדיניות החברה כלקוח שנאלץ לבצע תביעת ביטוח (שירות תיקונים כולל) על מכשיר שנגנב.

אתמול, יום ראשון, הסרתי את תשומת ליבי, ברוב טיפשותי יש לציין, ממכשיר הטלפון הנייד שלי, לא חלפו יותר ממספר דקות והבנתי שמישהו נהנה עכשיו ממכשיר הטלפון שלי. ללא היסוס חייגתי למרכז השירות על מנת שיסגרו את קו הטלפון וידריכו אותי מה ניתן לעשות הלאה.
הנציג הסביר לי שהטלפון הלך "קפוט" ושעומדות בפניי שתי ברירות או לשלם דמי השתתפות בסך 990 ש"ח או לחילופין לבצע שדרוג. אני אחסוך במילים נראה היה לי מגוחך לשדרג נוקיה 6680 ולא ממש הבנתי מדוע עליי לשלם דמי השתתפות אם אני משלם את דמי הביטוח חודש בחודשו.
לאחר מספר שעות וכמה בירורים החלטתי שאין בכוונתי לשלם את דמי ההשתתפות וביקשתי מניצגת שירות להדריך אותי מה עליי לעשות על מנת לסיים את ההתקשרותי עם החברה. היא העבירה את הטיפול למחלקת קשרי לקוחות. לאחר כשעה נציגה ושמה גבריאל יצרה עימי קשר ופרסה בפניי אופציות נוספות. הראשונה הייתה החזר כספי תלוי שימוש, השניה שידרוג מוזל והשלישית דמי השתתפות נמוכים בסך 490 ש"ח לאחר שציינה בפני שתג המחיר של המכשיר שנגנב הינו 3000 ש"ח. חשוב ויש לציין, היא הייתה אדיבה מאד וניסתה כל שביכולתה על מנת לעזור לי לסיים את הפרשה הזו שבע רצון.
החלטתי שברצוני להמשיך עם ניתוק יחסיי הארוכים עם אורנג' לא לפני שהיא ייעצה לי לבדוק גם בחברות אחרות ולהיווכח שאורנג' הינה החברה הגמישה ביותר בביטוח אובדן\ גניבה מבחינת מחירים. החלטתי להישמע לעצתה ולבדוק ראשית באתר החברה מה תג המחיר כיום על טלפוניים ניידים בכלל ושלי בפרט.

לאחר בדיקות והשוואות לא רבות הסקתי את המסקנות הבאות:
א. זה 21 חודשים שאני משלם את דמי הביטוח, 37 ש"ח שנה ראשונה = 444 ש"ח ו47 ש"ח 9 חודשים נוספים = 423 ש"ח סה"כ 867 ש"ח.
ב. אני מאמין שאיני מחדש דבר לאף אחד חוץ מלעצמי בכך שאומר שמכשיר הטלפון שלי כבר מזמן אינו משווק בישראל ויתרה מכך החבר'ה מפינלנד הפסיקו ליצרו כבר למעלה משנה. תג מחירו כיום, אגב, עומד על 120 אירו = 660 ש"ח.
ג. בדיקה קצרצרה באתר החברה חשפה בפניי תמונה שונה לגמריי. תג המחיר לנוקיה 6288 (מכשיר הדומה בתכונותיו לנוקיה 6680) עומד על 1584 ש"ח לפני מבצע סוף השנה משמע רק 792 ש"ח! 75 ש"ח פחות ממה ששילמתי במצטבר עד היום! SONY ERICSSON W850i תג מחיר של 1044 ש"ח 75 ש"ח יותר מדמי ההישתתפות. מוטורולה K3 – 1044 ש"ח, מוטורולה V3XX – 864 ש"ח.

מה שמטריד אותי היכן בדיוק נמכר נוקיה 6680 במחיר חסר תקדים של 3000 ש"ח ויותר מזה מי הם בדיוק אותם האנשים שמשלמים מחיר כזה!?!?
חשוב יותר, התמונה האמיתית שנחשפה בפניי היא פרצופה המכוער מאד של חברת אורנג' בכל הנוגע לניצול חוסר ידע של לקוחות תמימים, אילמלא לא הרגשתי טמבל מספיק ששילמתי את דמי הביטוח במשך כל כך הרבה זמן לשווא כנראה שהיום הייתי טמבל עם 990 ש"ח פחות בכיס.אבל עם טלפון בשווי של 3000 ש"ח ביד.

3,000 ש"ח אינו תג המחיר של טלפון שנגנב זהו תג המחיר שמשלם לקוח אורנג' שסומך ומאמין לכל הנאמר לו במרכז שירות הלקוחות של החברה. אילולא הייתי סטודנט שבקושי מסיים את החודש, אם רק היה לי הזמן והמשאבים הייתי מעביר את טיפול ב"פרשה" לבית דין שיאמר את דברו בעניין, מאחר ואינני יכול לעשות זאת אדבוק בתוכניתי המקורית ואבקש לסיים את התקשרותי עם החברה.

תודה לקוח ותיק.
עלבון סוג הנזק :
טלפון חלופי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר גולדפריד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה