פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מתנה בעת רכישת מכשיר כמו שהובטח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וולפסון חולון וקניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת שרכשתי את מכשיר האורנג' שלי לפני כחצי שנה, הואבטח לי כמתנה נרתיק לפלאפון. הנציג מכירות אמר שכרגע אין להם במלאי ונתן לי מספר פניה במערכת שאיתו אני אגש לנק' מכירה ואקבל את הנרתיק ללא תשלום.
עבר חצי שנה, איבדתי את המספר פנייה.
נאלצתי לתקן את המכשיר מסיבות אחרות לגמריי, תיקנתי אותו וניגשתי לפקידה וביקשת ממנה שוב את מספר הפניה כדי שאוכל ללכת לקחת את הנרתיק והויספה ואמרה שהמוקד בוולפסון שם קניתי את המכשיר ותיקנתי אותו אינו מחזיק נרתיקים כלל (אחרת ממה שנאמר בקנייה, אבל לא משנה זה לא העיקר). לאחר שקיבלתי את מספר הפנייה נגשתי לנק' מכירה שבקניון הזהב סירבו בכל תוקף לתת לי את המתנה שאני אמור לקבל!
יצרתי קשר עם מוקד *054 ונאמר לי שהמוצר ישלח לי הביתה, אבל המחלקה של האביזרים סגורה בכל פעם שאני מתקשר, נמאס לי כל הזמן להתקשר וכל נציגה אומרת לי המחלקה סגורה ולכן לא אוכל לטפל בפנייתך, תתקשר בשעה כזו וכזו מחר וכו' נוצר מצב שאני כבר מעל לשבוע מנסה להשיג לי נרתיק וללא הועיל!
אין לי שום תלונה כלפי הטלפניות שדיברו איתי, אלא לזה שלא משאירים פניה למישהו ממונה או משהו כזה שיחזור אליי מתי שהמחלקה פתוחה ע"מ שאקבל את המגיע לי ואומרים לי תתקשר מחר...
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את הנרתיק המגיע לי הביתה בהקדם ללא טרטור נוסף! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת קופרברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה