פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות למכשיר באחריות ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יהודה הלוי 5 כתובת:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפניי כ 7 חודשים רכשתי במיטב כספי מכשיר דור שלישי מסוג נוקיה לאחרונה,החלה הסוללה להגמר מהר ניגשתי למעבדה ולאחר בדיקה נאמר לי שהסוללה תקינה אך הבעיה לא טופלה פניתי לשרות הלקוחות בתור לקוח וותיק ביקשתי להחליפה כיוון שהמכשיר נמצא באחריות היצרן אך נהנתי בשלילה תוך כדי קבלת יחס מזלזל ומתנשא מחברה גדולה כזאת התאכזבתי מה עוד שאני לקוח שנמצא בחברה 5 שנים בקרוב,והחשבוניות שלי לא יורדות מ 350 שקלים ומעלה כל חודש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הסוללה בחדשה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר רפאלוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה