פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרשמה לשידרוג ללא רשותי ואי ניתוק הנייד במקרה גניבה וסליחה מראש על הפירוט הרב נושא התלונה:
פריד אהוד שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ואורנג' זהו סיפור אהבה-אכזבה-שינאה.
לפני כ4 חודשים הגיע אלי נציג החברה הביתה לבדוק בעיות קליטה, הוא ראה שאכן ישנן בעיות קליטה והציע להתקין אצלי על הגג מגבר, כמובן שלא הסכמתי והאופציה השניה היתה לשדרג שניים מהמכשירים שברשותי(מתוך 4) ללא תשלום.
הלכתי לנקודת השרות הקרובה (סופר פארם בית שמש) והוברר לי שאני יכול לקבל 2 מכשירי נוקיה פשוטים, הסכמתי (בחינם, מה איכפת לי...)! אבל המוכרן שהוא גם ידיד שלי הזהיר אותי שהדבר כרוך במעבר לתוכנית, באותו זמן הייתי בתוכניות ללא דמי מנוי וללא התחיבות, כמובן שלא הסכמתי וחזרתי כועס לביתי, התקשרתי לאורנג' ושם אמרו שזו טעות ואין שום בעיה,שאחזור והם כבר יסבירו למוכרת, שאלתי שוב, "אין שידרוג?" "אין שידרוג" ענו לי מאורנג'.
שמח וטוב לב חזרתי לסופר פארם, הפעם היתה מוכרת, הסברתי לה במה מדובר, היא התקשרה דיברה עם אורנג' החתימה אותי על מסמך (פורמאלי לחלוטין....) ויצאתי עם 2 מכשירים חדשים...
לפתע אני מגלה בחשבון הטלפון 2 חיובי 12.90 ש"ח עבור דמי תוכנית...עצבני התקשרתי לאורנג'...אך.......אין מה לעשות...חתמת וגם אצלנו במחשב כתוב שהוסבר לך שתשלם דמי תוכנית, שקר!!!!! מעולם לא הוסבר לי, ביקשתיי שיראו לי על מה חתמתי אך הם בראו לי חתימתי רק על הדף האחרון מתוך 3... על השאר אין חתימה שלי.
עוד מקרה אחד מיני רבים.
ביום חמישי שעבר ניגנב לבני הנייד (החדש) שלו, מייד התקשרתי לאורנג' והם "חסמו את הקו...."
היום ה"גנב" הישר החזיר לבני את הנייד אך מייד שמתי לב שהנייד לא היה חסום!!!! אפילו אם לא בוצעו בו שיחות זו חוצפה, ואם לא הייתי בודק? מי יודע במשך 10 שנות חברותי באורנג' כמה "טעויות" כאלה היו אצלי.
ברצוני לציין את דנה משימור לקוחות שתמיד מרגיעה אותי, אבל זה לא יעזור ברגע שאקבל דיל טוב יותר מחברה אחרת, בלי נקיפות מצפון, ובלי להודיע ולחכות מהם לתשובה אני עוזב!!!!
שירות לקוחות ממש על הפנים,הצעות שידרוג שמביישות את האיטיליגנציה שלי ועוד מקרים רבים יש לי אך חבל להכביר במילים.
עוגמת נפש ובזבזי זמן סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות לתוכניות החדשות! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פריד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה