פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר מידע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ליידי חברת אורנג'.

הנדון: תלונה בגדר היעדר מידע ללקוח.

לפני כשבועיים בתאריך 10/5/07 הגעתי למרכז שירות בסינמה סיטי גלילות על מנת לעדכן גרסה במכשיר שברשותי –נוקיה N73 לאחד שהמכשיר שלי נתקל בתקלות של איטיות וספיקר חלש.
בזמן שהכנסתי את המכשיר לתיקון נאמר לי על ידי הנציגה שבעדכון גרסה נמחקים התכנים מהטלפון ,יחד עם זאת לא נאמר על ידי הנציגה שהתכנים בכרטיס הזיכרון לא יהיו ניתנים להפעלה ושצריך להוריד אותם מחדש. מידע זה נאמר לי על ידי על ידי נציגה מהמוקד הטכני בתאריך 13/5/07 ,אותה נציגה בשם ליבי הייתה נחמדה מאוד ונתנה שירות נפלא וזיכתה אותי על תכני של 110 ₪ ,אך עדיין זה לא מקובל עליי שמידע זה אינו נאמר לי בעת הכנסת המכשיר למעבדה.
לאחר מכן התחילו תופעות אשר מאוד מקשות על התפעול השוטף של המכשיר. התופעה היא שכאשר מתקשרים אליי אנשים אני לא רואה את השם למרות שהם שמורים אצלי בזיכרון אלא רואה את המספר בלבד ,גם בSMS נכנס לא מתקבל המספר ששמור בזיכרון המכשיר.
לאחר שהופיע התקלה מייד התקשרתי למוקד תמיכה טכנית. דיברתי ביום חמישי ה17/5/07 עם נציגה בשם אנה כאשר היא הסבירה לי שתופעה זו ידועה במכשיר שלי לאחר עדכון הגרסה-דבר שלא נאמר לי בעת הכנסת המכשיר לתיקון ,הרי מן הסתם חברה שמחשיבה את עצמה לחברה מספר 1 בשירות אמורה לעדכן את הלקוחות בתופעות ותקלות שעלולות להופיע במכשיר בעת הגרסה החדשה ולהחתים את הלקוח על טופס שידוע לו תופעות אלו.
אותה נציגה בשם אנה הסבירה לי שאני אמורה לשמור את הזיכרונות או בכרטיס הSIM בלבד או בטלפון בלבד ,דבר אשר אינו אפשרי מבחינתי כי במידה ואני שומרת את הזיכרונות רק על המכשיר ויקרה לי נזק של קורוזיה או טוטאלוס במכשיר ילכו לי הזיכרונות ובמידה ואשמור אותם על הSIM בלבד אני אצטרך כל פעם מחדש ללחוץ יותר מידי פונקציות במכשיר עד שאני אגיע לאותו איש קשר,
זאת אומרת-לחיצה למטה על מקש קיצור דרך לאנשי קשר-לחיצה על מקש אפשרויות-ואז לחיצה על מקש אנשי קשר בSIM.
פעולה זאת אינה הגיונית ולוקחת יותר מידי זמן ואיני מוכנה להישאר עם תופעה זו.
התקשרתי בתאריך 20/5/07 למוקד הטכני על מנת למצוא פתרון לתופעה ודיברתי עם נציגה בשם חן. הפתרון של חן היה לשלם לחברת אורנג' 4.90 בחודש על מנת לבצע גיבויי SIM.
האם זה נראה לכם פתרון הגיוני שהלקוח צריך לשלם לחברה עוד כסף על תופעות ותקלות שהלקוח אינו מיודע לכך?!.
במידה והיה נאמר לי תופעה זו בעת הכנסת המכשיר שלי לעדכון גרסה לא הייתי מכניסה את המכשיר.
חשוב לי לציין שתופעה זאת אינה הייתה קיימת בגרסה הקודמת ושאלתי את אותה נציגה בשם חן אם ניתן לחזור לגרסה הקודמת והיא אמרה שלא ניתן.

לסיכום: איני מרוצה כלל מהשירות שניתן לי מהחברה . היעדר מידע הינו דבר מאוד חמור מבחינתי ואיני מתכוונת להישאר עם תופעה זו. במידע ולא ימצא פתרון לנושא אאלץ לפנות לגורמים משפטיים.
אני מצפה לתגובתכם עוד השבוע למציאת פתרון הולם .

בברכה דורית בליט מספר מנויי 0542479847.
עלבון סוג הנזק :
החלפת דגם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת לבליט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה