|
|
|
|
|
|
כספים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
דרישה מופרזת לתשלומים שונים ללא הפסקה, למרות שסוכם על גמר חשבון- עם מנהל בשם צבי ממרכז השרות ברח' צ'בוטינסקי פ"ת, ולאור שיחה עם מנהלת בשם רעות, מהמרכז הפיננסי, מתברר שלא רשום במחשב התשלומים ששילמנו והבטיחה לבדוק ולחזור אלינו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת סגלוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה |
פתרון: |
|
|
|