פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ידע של הנציגים של אורנג' נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשתי היום לתקן את המכשיר שברשותי כבר פעם שלישית מאז שיש לי את המכשיר תמיד מאותם בעיות קבועות. ותמיד נתקלתי באותה תשובה שאין לי אחריות ואני צריך לשלם על התיקון וזה תמיד נאמר לי בצורה תקיפה וחד משמעי. רק לאחר שהייה מתערב אחד המנהלים שגם הם בעצם היו נותנים את אותה תשובה שאין לי אחריות. ואני הייתי מתעקש שהכן יש לי אחריות ואני משלם על זה כל חודש רק אחרי בדיקה נוספרת ראו שהכן יש לי אחריות והיו מתנצלים ומתרצים את זה שאני בחבילה שהמחיר האחריות כלול בחבילה וכפיצוי נותנים לי הטבה כשלאי ומפתיחם שזה לא יחזור על עצמו . אך מה הפלא אני חוזר שוב לקבל שירות תיקונים ובדיוק אותה מקרה חוזר על עצמו פעם נוספת.ושוב התנצלות ושוב פיצוי והבטחה שזה לא יחזור על עצמו. ושלא למראית הפלא חזרתי היום לקבל שוב שירות תיקונים והיתחלתי את השיחה עם נציג אורנג' על כך שאני משלם על אחריות שיבדוק טוב ולא ישר יגיד לי שאין לי אחריות הנציג בדק ובדק ואחרי זמן ארוך יחסית באה הותה תשובה ידועה "אין לך אחריות" כעסתי נורא והמקרה חזר על עצמו עד שבא מנהל שנתן את אותה תשובה "אין לך אחריות:" בדק שוב ותיקן את הנציג והלך אפילו בלי התנצלות . בסוף יצאתי מהמקום אם אותו מכשיר ללא תיקון בכלל. אך אם החלתה חד משמעית אני עובר למכשיר עם טוקמן ללא אחריות וללא תשלום חודשי קבוע וכמובן שלא עם סים של אורנג'
עילבון. בזבוז זמן כעס מיותר לחלוטין והוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לסקר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה