פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וטרטור הלקוח והכי חשוב , הבטחות שיקריות ללקוח "מספר 1 בשירות" נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים קניתי מכשיר שני בחברת אורנ'ג , למרות שאני מנוי בפאלפון בנוסף.
לעיניין , לפני כשלושה - ארבעה ימים חיברתי למכשיר שלי (X820 , מכשיר מצויין עד לפני יומיים) , חיברתי אוזנייה שהם עצמם סיפקו לי בחבילת המכשיר ! מאותו יום ניסיתי לחבר את הטלפון לחשמל לטעינה ומשום מה הוא לא נטען ניסיתי לחבר אותו למטען הרכב , גם לא עזר ! אחרי זה הלכתי לנקודת שרות של אורנג , נמסר לי משמה "שנשבר" החיבור ! ניסיתי להסביר שזה מה שהם סיפקו לי , אמרה לי הנציגה שזה לא קשור אלייה(תיקון באורנג יעלה לי 1250 הגיוני לא ?! ) ונתנה לי טלפון של ה"יבואן", התקשרתי מהבית ומשמה נמסר לי שאני צריך לתת את המכשיר שלי לאורנג והם ישלחו להם את המכשיר התקול ! טירטרו אותי כמו שצריך , אבל שטויות ! קורה שטועים , אחרי כמה "צעקות" על נציגה אחרת שלא קשורה אמרה שהנציגה הקודמת טעתה ! הפנתה אותי לסופר פארם לקבל מכשיר עם הנחה מסויימת , הלכתי לסופר פארם , לא היה שמה נקודת אורנג (סניף פולג נתניה) ! מדהים , טורטרתי שוב ! כמובן אחרי כמה טלפונים שוב טעות של אורנג , אחרי שכבר העצבים הצטברו בגופי ! התקשרתי שוב , "תלך לסניף ליד ביתך יתנו לך מכשיר חינם , (כמו בשיחה הראשונה) שאלתי 3 פעמים אני לא מוסיף שקל ? "כן תלך אל תדאג " חזרתי שוב , אני לא מוסיף שקל , שיגרוג או לא , אני לא מוסיף כלום ? "כן ברור אני דאגתי לזה "
כמובן שהיום בבוקר הלכתי עם מ'ס קריאה לסופר פארם (146805135)
וניחשתם נכון , הנציג שמה "14.99 ש''ח לחודש תוספת על השדרוג" פה כבר יצאתי מהכלים ושוב הבטחות שיחזרו אליי וכבר קרוב ל 6 שעות לא מדברים איתי אחרי 2 טלפונים שאני מנסה לתפוס והבטיחו שכמה דקות יחזרו אליי !

(בין השיחות טיפלה בי נציגה בשם הילה , טיפלה בי ממש יפה עם כל הצעקות והעצבים שלי , והבטיחה שתחזור אליי הנציגה הראשונה , הייתה לי תקווה שיש שמה אור בקצה המנהרה ! ברור שאין כל הכבוד להילה רק חבל שאין לה גב לעמוד מול מילה שנציגה אחרת הבטיחה) לטענת הילה הנציגה הקודמת סיימה את הטיםול איתי , מוזר לא ?!
הנה לכם שירות לקוי של "מספר אחד בשירות"
אחרי שאני יקבל את מה שאני צריך אני לא נכנס יותר לאורנג וכמובן לא לשדרג שמה שום דבר ! גועל נפש ממש !
ממש מטישים את הלקוח עד כדי כך שלא בא להכנס אליהם שוב , ממש חבל , אני בדרך כלל לא לקוח נודניק אבל הטרטורים שעברתי כבר מעבר כל ביקורת !
טרטור הלקוח הפשוט סוג הנזק :
פיצוי על הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר וקנין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה